Auteur |
Bericht |
johntzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 12, 2005 9:36 pm Berichten: 154 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Sint Jansklooster
|
wat is bij u als een speer? 60 km/h
_________________ (\__/)
(='.'=)
(")_(")
|
za jun 10, 2006 11:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:58 pm Berichten: 266 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Naaldwijk
|
als je eerst met veel pijn en moeite de 40 haalt.... en 65/65 vind IK zat: ik ben al een keer hard op mijn plaat gegaan en bijna dood geweest!
_________________ Classic woon-werk rijder.
"recht is iets kroms dat verbogen is..."
|
zo jun 11, 2006 12:13 am |
Persoonlijk album
|
|
rembo010
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 8:17 pm Berichten: 28 Woonplaats: rotterdam
|
Ik had ook een aprilia Classic.... Mooie schakels maar ik kan der gwoon niet mee overweg ik hem gwoon weggegeven.. dat ding maakte me gek man probeer is onderdelen tekopen zoals kappen.... nee bedankt hehe.
Maarem dat hij lang er doet om optetrekken. kan het volgende zijn>
1: Vertanding
2: Luchttoevoer (iets wat de lucht blokt ik rijd met powerfilter is beter)
3: het schakelen
4: De koppeling draad
enne je kan beter de standaart uitlaat houden..... die is beter alleen 1 of 2 gaatjes er in boten (krijg je mooi geluid )
_________________ aprilia Sr replica
Shell V-Power - Adrenaline voor uw motor
|
zo jun 11, 2006 10:56 am |
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:58 pm Berichten: 266 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Naaldwijk
|
Allemaal al gedaan/gebeurd....
En dat jij het niks vindt is OK: ik vind het een heerlijk ding en bestel gewoon onderdelen als dat nodig is (kappen en zo gebeurt niet zo vaak...)
|
zo jun 11, 2006 8:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
het wordt steeds vager: de ene keer rijdt hij zonder problemen, en dan opeens begint het gesukkel weer.... en de volgende dag merk ik weer niks.
Om gek van te worden toch!
|
do jun 15, 2006 10:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
het wordt inderdaad een beetje een vreemd verhaal.. ik weet wel dat ik mn classic eerst goed moet warm rijden voordat ie wil gaan trekken en dat warmrijden is de ene dag 500m en de andere dag 3km, dus dat zou één reden kunnen zijn..
verder.. misschien een iets sterkere bougie, ik had eerst een br5es oid er in zitten, liep van geen kanten, toen een br7es en die liep erg goed.. inmiddels heb ik een br9es en nu heb ik helemaal niks te klagen meer. misschien is dit voor jou een optie..
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
do jun 15, 2006 11:15 pm |
|
|
rembo010
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 8:17 pm Berichten: 28 Woonplaats: rotterdam
|
misschien ook alleschroefjes aandraaien??? misschien ergens een beetje speling op?
_________________ aprilia Sr replica
Shell V-Power - Adrenaline voor uw motor
|
vr jun 16, 2006 12:15 am |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
hij is net gereviseerd dus dat lijkt me niet, maar erg raar ja je heb haast alles al gedaan !
|
vr jun 16, 2006 5:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
poosje terug trok hij weer niet door... smoorde gewoon, en toen heb ik onder het rijden met mijn voet op de uitlaat geduwd. Da's zo'n met veren opgehangen ding en dan duw je hem dus bij de cylinder ietsje los. Verdomd, dat scheelde: niet veel, maar net genoeg.
Dus (?) gaatje geboord in die uitlaat, aan de onderkant, aan weerszijden van het tussenschot. Dus in de uitlaat en de demper. (Zit in een stuk...)
En dat hielp. Maar dat was dus maar voor even.....
Vanmiddag eens naar dat gaatje gekeken en ja hoor: dicht!! Spijkertje er een paar keer doorgehaald, stukje gereden en daar ging hij weer.....
Ik ga me nu dus maar concentreren op die uitlaat!! (Gianelli Fire), ook al is die een poosje terug (december) helemaal uit elkaar geweest en schoongemaakt.!!
Bijlagen:
11138.jpg [ 29.86 KiB | 3195 keer bekeken ]
Laatst bijgewerkt door PR!NS op vr jun 16, 2006 9:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr jun 16, 2006 8:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
dan zou ik direct een andere uitlaat proberen.. zou mooi zijn als het een keer over was
vr jun 16, 2006 9:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
maar wat voor?? Is die Gianelli echt een goede?? Wat zijn alternatieven (behalve met veel laswerk,,,)
|
vr jun 16, 2006 9:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
sja.. als het helpt als je gaatjes in de uitlaat boord.. dan lijkt het me logisch dat de druk niet weg kan en dus zit hij verstopt ofzo..
maar daar was je al mee bezig geweest.. de gianelli is wel een goeie uitlaat voor de classic
de enigeechte had er nog wel een liggen maar die maakte veel kabaal en was verroest.. maar liep wel aardig d8 ik..
vr jun 16, 2006 9:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
eerst nog maar eens proberen schoon te maken. alleen zo lastig dat alles aan elkaar vast zit (uitlaat en demper) een geheel....
|
vr jun 16, 2006 9:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
jah indd.. bij mij was dat al gelukkig gedaan toen ik hem kocht, maar ze hebben hem wel in 3 delen door midden moeten lassen.. ze hebben toen ook de begrening eruit gehaald
vr jun 16, 2006 9:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
PR!NS
ApriliaForum Member
|
begrenzing?? is er nog een andere dan die ring in het begin?
|
vr jun 16, 2006 9:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
|