|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Vermogens testbank
Hallo,
Bij deze bied ik mijn vermogenstestbank tekoop aan aangezien ik gestopt ben met actief brommersprinten. Deze testbank is een ideaal gereedschap om snel te zien of je een vermogenstoename hebt door een ander onderdeel of een andere afstelling en je herkent er gemakkelijk problemen mee zonder dat je eerst op straat moet gaan rijden.
De testbank is berekend en gebouwd op lichte motoren <50 pk, brommers, scooters en minibikes. Hier is rekening mee gehouden bij de keuze voor de rol, het ontwerp van het frame, de instelbaarheid, etc.
De specificaties zijn als volgt : - Hoge massatraagheid rol >6 kg/m^2. - Robuust frame met veel ruimte - Duurzaam zwart gecoat ter preventie van corrosie - Trillingsdempers onder elke voet - Traploos instelbare voorwielklem met snelspanners en teflon geleiding - Hydraulische schijfrem met eenvoudig vervangbare remblokken - Gegalvaniseerde schroefogen om het voertuig goed te zekeren - Bekleed met aluminium traanplaat ter preventie van corrosie - Licht gewicht aluminium oprijplaat - Roteg sportdevices software welke uitbreidbaar is met mengselmeting - Uitlaatgas temperatuursensor - Verlengkabel temperatuursensor
Bij het ontwerpen van de testbank is zoals te zien met alles rekening gehouden voor optimaal gebruiksgemak en meer ruimte rond de brommer dan bij de reguliere testbanken. Kortom je krijgt een complete testbank waarbij met alles rekening is gehouden voor een aantrekkelijke prijs. Afzuiging is eventueel ook erbij tekoop, dit kan in overleg.
De vraagprijs bedraagt 3800, bieden is mogelijk.
Bij interesse, aarzel niet om te pb-en of te mailen.
Groeten,
Peter
_________________ Thom'z BeunBaas
Laatst bijgewerkt door petertzr op ma mei 09, 2011 8:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma mei 09, 2011 2:39 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Re: Vermogens testbank
Zou je even een prijs willen toevoegen peter?
|
ma mei 09, 2011 6:06 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Vet... Ik ga eens effe kijken of ik iets kan regelen, je hoort nog wel van me
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za mei 21, 2011 2:26 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
Hij is ideaal en eventueel nog thuis te brengen in een straal van 100 km
|
zo mei 22, 2011 11:42 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Oke. Zit er ook software bij enzo?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo mei 22, 2011 12:41 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
Software is op elke pc te installeren, de testbank komt kant en klaar om neer te zetten, pc of laptop eraan en je kan runs doen
|
zo mei 22, 2011 11:50 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|