Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:32 am Berichten: 167 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: bennekom
remmen!
hallo ik heb een groot probleem me broertje reed op me brommer rs my die hij had gepakt maar opeens was er geen druk meer op de achterrem nou was het al dat de achterrem het niet perfect meer deed maar dat wist hij niet, nu had ik hem naar de maker gebracht bleek dat het me €300 ging kosten want de *remleiding was kapot en er moesten hele nieuwe *remklauw op, iemand enige idee wat het probleem is en hoe veder op te lossen want 300 is mij te veel DUS, ik zoek een achter rem klauw + kabel, het mag compleet zijn.
Laatst bijgewerkt door sander95 op zo mei 08, 2011 9:49 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
Re: remmen!
1 topic is wel genoeg hoor . Daarnaast is het erg handig om erbij te vermelden op welke brommer/scooter dit hoort :') Ow en interpunctie zou ook geen kwaad kunnen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum