Kheb gister lekker zitten sleutelen, khad eindelijk eens wat tijd.
Kheb de toerenteller gemaakt, het kabeltje was iets rond gesleten waardoor ie um niet meer pakte maar kheb gewoon dat tandwiel waar hij in gaat wat dicht geknepen zodat de kabel weer strak zit.
Kheb een 17,5mm carb erop gezet en afgesteld. Afstellen ging goed, na 4 sproeiers was het goed (sproeier 95). Khad ook ff een apparte gaskabel ervoor gemaakt zodat die van me 12mm niet gesloopt hoeft te worden. Ik merk het verschil best goed, betere gasreactie en hij gaat nog sneller in toeren omhoog. Snelheid moet ik nog afstellen met een ander tandwiel. Kheb nu namelijk 11-43 en dat is wel erg ligt, ik reed er 94 mee met me 12mm er toen nog op.
Nou en zo zijn er nog veel dingen die ik heb gedaan. Het enige wat me niet goed lukt is het tellerframe recht te buigen. Er blijven afwijkingen in zitten waardoor de kappen niet netjes passen, drm zitten me carbon luchthappers (van pepijn gekocht!) er nog steeds niet op. Mss moet ik wel een nieuw frame gaan kopen (duuur
)
Ik ga vandaag ff naar de apriliadealer om allemaal onderdelen te kopen. Ook wil ik me Athena70 er weer op maar daar heb ik een nieuw zuigerveertje voor nodig.
Optisch ga ik pas na de examens mee verder! Maar dat gaat leuk worden
Foto's filmpjes en geluiden komen binnenkort!