Auteur |
Bericht |
JvS
ApriliaForum Member
|
 Re: Aprilius Zijn Derbi GPR Nude hij doet ut weer
Aprilius schreef: JvS schreef: t gaat om t innerlijk jorrie  dat zegt mijn moeder ook altijd  daarom ben je mooi haar knapste zoon 
|
do apr 28, 2011 10:37 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Maar jordi, je bent ook gewoon een beunhaas 
_________________ http://instantboss.org/
|
do apr 28, 2011 11:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
ja uiteraard maar ik bedoel het wel goed heb net wel weer een nieuwe paddock besteld daytona heeft hele mooie nieuwe http://www.datona.nl/paddockstand-bikel ... rseel.html
do apr 28, 2011 11:22 pm |
|
 |
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
ow nice, dat ding kost ook gewoon geen fuck 
do apr 28, 2011 11:26 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
nee maar ik verwacht dat deze mijn brommertje wel gewoon zal houden in tegenstelling tot dat andere onding van daytona als deze faalt dan komt er nooit meer iets van daytona mijn huis in 
do apr 28, 2011 11:32 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
Vinsento schreef: Aprilius schreef: Vinsento schreef: jordy, wat heb jij allemaal met mijn lieve oude brommertje gedaan 2x vastloper? en nu een top performance cilinder er op? + zoals ik me herrinerde tikte die altijd de 90 aan... heb je mijn nieuwe zuiger niet goed ingereden ofzo zeker? nieuwe zuigertje had ik niet goed ingereden ... toen nieuw zuigertje erin en terwijl ik dat deed zagen we dat de cilinder kut gehoont was en de nicasealwand aan het loslaten was... op de terugweg van jou merkte ik ook een dip bij de 8k toeren sinds dien is ie alleen maar trager gaan lopen... dus denk dat het afstelling is haha die cilinder is nooit gehoond geweest, want dat kan niet bij een aluminium cilinder?? (alleen diamant honen, maar dat heeft de normale scooterboer niet ) als je die 1e zuiger goed had ingereden, dan had je geen schade veroorzaakt. want toen ik er een zuiger inzette was hij nog helemaal gaaf... maargoed. wat boeit mij het nu nog.. ik rij zelf met piaggio met DR70 en metrakit HM , stuk beter dan die, ooit zo mooie, Derbi die jij dus nu verneukt heb.. en gezien de meeste topics hier ( waaronder deze ) hebben de meeste hier totaal geen idee hoe het allemaal werkt ( met uitzondering van een enkele ) en wordt hier maar wat "aangebeunt" dus succes met beunen, en veel plezier met het plaatsen van creatieve comments ter reactie op dit bericht. ik lees ze vast niet meer  hahahahahahahah vet dit. leuk lezen altijd zulke reacties maarja hij was van jou is nu van de opperbeunhaas hij is en blijft gewoon een verneukte gpr 
vr apr 29, 2011 1:22 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
hij heeft wel een punt met dat opperbeunhaas gedoe, echt veel te veel gekloot hierzo.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr apr 29, 2011 1:33 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
ja man dan geen geld voor een nieuwe rs, dus die andere rs verneuken met rare kappen, en dan een rare gpr halen en dan weer kijken na een tzr..
ik zou dan gelijk voor weer een dikke rs zijn gegaan inplaats van 2 opknappers
vr apr 29, 2011 1:36 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Jordy moet aan de motor.
vr apr 29, 2011 2:16 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Geef da jong een jojo, meer dan genoeg
_________________ http://instantboss.org/
|
vr apr 29, 2011 2:18 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
|
zelfs een jojo gaat kapot bij hem 
vr apr 29, 2011 2:22 pm |
|
 |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
wat is er mis met datona? wij hebben 2 inrijdsteunen van het merk, en nog wat dingetjes, prima spul 
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
vr apr 29, 2011 2:30 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
|
komt omdat zn brommer scheef was daarom valt die er natuurlijk vanaf he verder niks mis mee hoor met die paddocks niks tegen jordy verder was alleen inkoppertje 
vr apr 29, 2011 3:25 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
tis wel zo dat die dingen wat aan de brede kant zijn voor een brommer
vr apr 29, 2011 5:52 pm |
|
 |
f5twister
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 02, 2010 6:27 pm Berichten: 349 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Marienheem
|
MartinW schreef: tis wel zo dat die dingen wat aan de brede kant zijn voor een brommer meen je dat nou 
vr apr 29, 2011 6:18 pm |
|
 |
|