|
Auteur |
Bericht |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Re: Jannick's Mx50
jannick schreef: leovince zit er nu op maar is helemaal geroest dus k denk dat ik daar maar n nieuwe van koop je kan em ook op (laten) knappen, er zijn er wel wat die dat hier doen op het forum, zoek maar eens wat.
wo apr 20, 2011 8:26 pm |
|
|
jannick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 11:54 am Berichten: 10 Woonplaats: Terheijden
|
nieuwe onderdelen besteld
_________________ Aprilia MX50
|
vr apr 22, 2011 6:08 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
denk wel goed na of je spullen wel echt wil hebben / nodig hebt, toen ik mn brommer net nieuw had, heb ik ook veel gekocht wat ik nog steeds niet heb gebruikt/wil gebruiken.
vr apr 22, 2011 6:09 pm |
|
|
jannick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 11:54 am Berichten: 10 Woonplaats: Terheijden
|
nee t zijn wel dingen die ik echt ga gebruiken zoals uitlaat, stuur, handkappen en nog n paar dingen
_________________ Aprilia MX50
|
vr apr 22, 2011 6:18 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
om terug te komen op de gianelli, ik heb hem voor de gpr maar waarom zou die kut rijden? ik ben t gewend, en rijdt heerlijk leuk ding trouwens zo'n Mx ! wel iets te groot voor mij denk ik
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
vr mei 06, 2011 3:45 am |
|
|
ventovice
ApriliaForum Member
|
...wel leuk topic, dit; mede omdat ik ook een MX heb..., maar post er ook wat foto's bij, mensen. Dan kan ik zien hoe de uitlaten en nieuwe onderdelen eruit zien! Ga zo door met opknappen!
|
vr mei 06, 2011 9:09 pm |
|
|
|