Geregistreerd: do maart 26, 2009 10:15 pm Berichten: 133 Woonplaats: brouwershaven
aprilia rs50 nm van bevere1(update 26-5-2011)vast loper 2x
heey heey
om dat er met mijn yamaha dtr 50 dingen mis waaren zo als blok ophanging gescheurd heb ik er maar een aprilia rs50 bij gekocht was een koopje 175 euro inc een blok met 80 mhr een rhq kruk as en een 5 plaat koppeling alleen zonder ontsteking dit blok is naar bouran en ik ga samen met hem een eigen blok op bouwen voor de yamaha dt en ik koop voor deze aprilia rs een 50 cc origineel blok hij lach wel uit elkaar toen ik hem kocht hier een foto
het blok hangt er al onder vanavond ga ik hem afbouwen en dan komen er waarschijnlijk meer fotos
mvg jeffrey
heey hey
ik heb vanavond mijn topkuip en mijn elektro in orde gemaakt samen met arnaud (dankje arnaud) ik rij nu momenteel met een malossie mhr bovenlangs maar morgen komt er een yasuni r1 en morgen ook de rest van de kuip er op en dan snel naar bouran voor een origineel blok hier een paar foto's
hij rijd echt heerlijk
mvg jeffrey
heey heey
gisteren een yasuni r1 gekregen en er onder gehangen ben van sproeier 140 terug gegaan naat 108 maar moet nog kleiner ga binnen kort me kapen zwart spuiten nja een vriend van me doet het even op me koplamp kap daar heb ik een klein stukje gedaan om te kijken welke kleur het is hij trekt nu erg lekker met die yasuni r1 onder 70 airsal mja word nog wel voor bij gereden door een standaard rs je op een jolly moto uitlaat na van derbi-brouw hier wat foto's
helemaal roest vrij gemaakt :)
groeten bevere1
heey heey
ik heb een filmpje gemaakt hoe hij klinkt met de yasuni R1 ik heb geen demper wol gebruikt maar van die stalen schuursponzen heelemaal uitgerold werkt erg goed en ik vind hem wel lekker klinken
en ik heb ook nog wat foto's van het toeren met derbi-brouw
dit was het weer voor vandaag
groeten
heey heey
vandaag mijn zij kappen gemonteert ziet er wel leuk uit morgen even een km teller kabel haalen want die is vorige week gebrooken
groeten jeff
heey heey allemaal
van daag heb ik hem gewassen en in daglicht foto's gemaakt zijn wel leuk
hier wat foto's
dit was het weer groeten bevere1
heey heey
weer een update vorige week is mijn nieuwe blok er onder gegaan en binnen kort komt me nieuwe cilinder er onder vandaag weze touren met washandje en derbi-brouw
dit was het weer
update 26-5-2011 weer 2 cilinders vastgeloopen
heey heey
van de week stopte mijn brommer er mee ik was net tuis (geluk mee gehad) het was een 70 airsal vandaag nieuwe cil binnen dus ik dagt ik pak de 70 er af hier het resultaat
cil zelf valt wel mee
toen maar me nieuwe 50 gemonteerd liep perfekt
tot dat me piston pen veertje wat nog van me 70 in me blok zat die was schijnbaar een deel van afgebrooken
dus maar weer de kop er afgehaald en toen kwam ik dit tegen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum