Auteur |
Bericht |
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Re: Project Appie Chester
Leuk ding. je hebt blijkbaar nogsteeds die gele stickers op het voorspatbord, uit lang vervlogen tijden... Maar ben wel benieuwd naar de Yasuni R2 als die erop zit. Heb je de versie met korte tailpipe genomen?
vr apr 15, 2011 10:11 am |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
RS 746 schreef: Leuk ding. je hebt blijkbaar nogsteeds die gele stickers op het voorspatbord, uit lang vervlogen tijden... Maar ben wel benieuwd naar de Yasuni R2 als die erop zit. Heb je de versie met korte tailpipe genomen? ja die stickers gaan er na de zomer wel af, ik heb ook nog steeds mijn verzekeringsplaatjes in de schuur hangen(goeie ouwe tijd ) de voorste is de yasuni r2, volgens mij wel korte tailpipe, want erachter hangt mijn fasmem rr en die is een stuk langer.
Bijlagen:
yasuni r2.jpg [ 103.32 KiB | 1670 keer bekeken ]
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr apr 15, 2011 11:54 am |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
is die r2 niet van derbi?
_________________ bier is lekker
|
za apr 16, 2011 12:04 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
heeft onder een rieju gezeten op een am6, maar die maken we wel passend
|
za apr 16, 2011 7:20 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
joehoe hij is zomerklaar, binnenkort even lekker rijden hier nog ff wat pics (oh ja en let niet op de achterbrug, de standaard en voorste remschijf, die zijn van rieju
|
do apr 28, 2011 8:43 am |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Re: Project Appie Chester !!! Zomerklaar!!!
Wanneer komt er een foto van de uitlaat-zijde? Ben benieuwd hoe de Yasuni R2 er op staat.
do apr 28, 2011 12:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
ik zal dit weekend wel even een foto van de andere kant maken. ik heb de uitlaat nu bevestigd aan het plaatje achter het voetsteuntje. maar als hij uit elkaar gaat, ga ik de uitlaat ook opknappen en dan las ik er wel even een nieuw bevestigingspunt erop.
|
do apr 28, 2011 1:08 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
speciaal voor emanuel zoals ik al zei, de R2 is nu nog behoorlijk beun bevestigd, maar dat veranderd wel als hij opgeknapt wordt.
Bijlagen:
R2 on RS.JPG [ 59.12 KiB | 1550 keer bekeken ]
|
zo mei 01, 2011 9:05 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
ik vind t niet eens zo verkeerd, alleen die uitlaat ff ontroesten en dat beugeltje erachter hangen ipv ervoor..
en die beugel aan de achterkant eraf-thermische-lansen.
zo mei 01, 2011 9:42 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
uitlaat wordt ontroest als de hele brommer uit elkaar gaat na de zomer.
en net wat je zegt, ik heb ook al gedacht om één of andere bracket ervoor te frezen op mijn werk zodat ik hem erachter kan monteren.
|
zo mei 01, 2011 10:26 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: Aprilia RS OM Chesterfield!!! Zomerklaar!!!
Je mag trouwens van de winter wel effe die achterbrug opknappen, jezus wat een roest!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo mei 01, 2011 10:34 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
Re: Aprilia RS OM Chesterfield!!! Zomerklaar!!!
ja die is van rieju haha
even goed lezen vincent, herstellen naar nieuwstaat. frame, velgen achterbrug enz. worden allemaal opnieuw gecoat. ik ben voor mijn werk contactpersoon met de poedercoater,dus die doet dat even voor mij voor een mooi prijsje (gratis)
|
zo mei 01, 2011 10:40 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
Re: Aprilia RS OM Chesterfield!!! WAS Zomerklaar GVD!!!
de laatste 3 dagen lekker op de brommer naar m'n werk geweest omdat m'n auto bij de garage stond. dus ik vandaag mooi naar de garage om de sleutel van de auto te halen, mijn vader woont 2 straten verder dan de garage dus zou ik daar even de brommer stallen en dan met de auto naar huis. rijdt ik daar weg om naar m'n pa te gaan ineens een schurend slippend en fluitend geluid, dus ik dacht gvd das nie goed. lopend naar m'n pa en daar even snel geluisterd waar het weg kwam, het geluid komt achter het koppelingsdeksel weg. volgende week maar eens kijken wat het is, maar als iemand weet wat het is dan meldt het hier maar even.
|
do mei 05, 2011 6:44 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: de laatste 3 dagen lekker op de brommer naar m'n werk geweest omdat m'n auto bij de garage stond. dus ik vandaag mooi naar de garage om de sleutel van de auto te halen, mijn vader woont 2 straten verder dan de garage dus zou ik daar even de brommer stallen en dan met de auto naar huis. rijdt ik daar weg om naar m'n pa te gaan ineens een schurend slippend en fluitend geluid, dus ik dacht gvd das nie goed. lopend naar m'n pa en daar even snel geluisterd waar het weg kwam, het geluid komt achter het koppelingsdeksel weg. volgende week maar eens kijken wat het is, maar als iemand weet wat het is dan meldt het hier maar even. waarschijnlijk krukas tandwiel dat los gelopen is en nu tegen je koppelingsdeksel aanloopt. niet meer mee rijden anders draait hij een gat in je deksel.
_________________ 1e @ schakels 70cc @ Damwoude 2012 2e @ schakels 70cc @ Jubbega 2012 1e @ schakels @ damwoude 2011 3e @ schakels @ damwoude 2010
|
do mei 05, 2011 9:44 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
klopt het dan dat wanneer je je koppeling inknijpt het geluid weg is?
|
do mei 05, 2011 9:47 pm |
|
|
|