Re: Chrizu's Aprilia RS 50 My08 Black/Red
Wacht ff hoor...ff al het stof afblazen van mijn account...PFFFFFFF....kuch...kuch...ja zo, beter. HEHEM.
Ja ik ben er weer hoor:P EN ik heb nieuws. Je kan het al raden.
Mijn APRILIA RS 50 staat te koop! Hij is weer helemaal standaard op de uitlaat na. Er zit nu een Metrakit op en tikt tegen de 95-100 aan. Afhankelijk van de omstandigheden ofcourse. Wind, orkaan, typhoon, nucleaire bom in de buurt etc. etc.
De opvoer spulletjes staan ook te koop:
Wat er daarvan over is gebleven is het volgende:
- Metrakit 5-plaats koppeling.
- 21mm Dell'orthodontist carburateur met passend spruitstuk.(Membraan is kaputski)
- Jolly Moto 80cc uitlaat CARBON.
- Standaard krukas (Doppler Endurance krukas zit nog op de RS).
- Standaard uitlaat.
- Paddock stand.
De dealer waar mijn schakel nu staat heeft me eindelijk terug gebeld na bijna een JAAR. Dat ze de schade die ze veroorzaakt hebben op mijn kappen (krassen en mijn tank laten vallen). Ze gaan dus nu mijn RS helemaal overnieuw spuiten en stickers erop plakken. Dus de kappenset wordt weer als nieuw na ongeveer 2 weken! Het is wel een buitenkansje voor een gebruikte schakel! Hij wordt gespoten in de kleuren precies zoals hij nu ook is. Glans zwart met de bijbehorende stickers.
Ook heeft de RS bizar weinig kilometers erop zitten 9000km~ (Wordt soms mee gereden om accu op te laden etc.) En dat voor een RS dat uit Oktober 2008 komt. Met de standaard setup is in totaal nu max 5000km gereden. (4000 met opvoer meuk).
Dus heb je interesse? Doe vooral een leuk bod op de RS en/of de losse onderdelen. Foto's volgen snel.
Foto's van het opvoermeuk is nu moeilijk te maken omdat die nog bij de dealer liggen. En van de RS hoe hij er nu uitziet met de krasjes en tankschade maak ik deze week. Maar let op, de kappen worden weer als NIEUW. Ook mist hij op de foto's de rode kappen onder omdat die ergens nog in mijn berghok met spullen liggen
Die krijg je er naturlich bij.
Extra info over onderhoud: Ik ben altijd een freak geweest met dit ding en onderhoud! NOOIT geburnt. Nooit lang in overtoeren gebied geweest. Altijd eerst GOED warmgereden voordat ik ging planken. En altijd dat ding respectvol behandeld. Elke avond stond ik em wel te poetsen en eventuele roest aanslag te verwijderen. Het was echt mijn tweede vriendin <3
Dus je hoeft je geen zorgen te maken over verborgen mankementen. En als je denkt ja blablabla speur dit topic maar lekker af!
En oja, huidge setup:
Alles standaard op Metrakit uitlaat en Doppler Endurance krukas na. (en een Tsubaki ketting voor de mieren neukers:P)
Optisch: Fluor Rode velg lint, Michelin Pilot Sporty voor en achter met 80-90% profiel (mag je zelf navoelen), Zwart-rode tankpad.
Zoals je ziet zit ook de standaard taartschep er nog op zodat je zelf kan bepalen wat je ermee wilt doen. Net als enkele andere dingen. Probeerde hem ook ergens optisch standaard te houden voor de politie in Amsterdam.
Ding ding ding the auction is open!