Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: Aprilia nm streetfighter
Aprilia Fanboy schreef: *Vincent* schreef: Je mist sowieso je spatborden. mist? als het regent ga ik met de scooter of de auto wahahahahhaha, waarom is die dan zo ontzettend goor serieus kerel, dit ding kan egt niet zelfs voor de sprint is die te lelijk, beter koop jij een rieju ofzo en laat je de rsjes voor de mensen die ze wel kunnen onderhouden, en mooi kunnen houden
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo apr 13, 2011 6:26 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
nee je draagt ook nooit een jas ofzoiets, dat regenwater spat niet op van je banden. En dude, CHECK DIE VELGEN.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 13, 2011 6:28 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: Aprilia Fanboy schreef: *Vincent* schreef: Je mist sowieso je spatborden. mist? als het regent ga ik met de scooter of de auto Hoezo? er zit toch niks op dat vies kan worden haha, ik moest 1 keer terug rijde in de regen, wat was dat kut zeg. ik was net een rijdende fontein. kwam helemaal doorweekt thuis
|
wo apr 13, 2011 6:29 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: Aprilia Fanboy schreef: *Vincent* schreef: Je mist sowieso je spatborden. mist? als het regent ga ik met de scooter of de auto wahahahahhaha, waarom is die dan zo ontzettend goor jaja, je hebt gelijk. ik moet em wel ff wassen.
|
wo apr 13, 2011 6:30 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Wtf, zeg je net dat je niks mist, en dat ie niet vies is, nu opeens o ja ik kan m wel wassen, en het was net een rijdende fontein. Ja dan mis je dus WEL wat ofniedan?!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 13, 2011 6:31 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: nee je draagt ook nooit een jas ofzoiets, dat regenwater spat niet op van je banden. En dude, CHECK DIE VELGEN. ik draag idd nooit een jas op me brommer omdat ik er alleen mee rij als het lekker weer is
|
wo apr 13, 2011 6:32 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
had echt nie zoveel slechte reacties verwacht als ik ermee rij krijg ik meestal goeie reacties. hier zit iedereen me dik te flamen
|
wo apr 13, 2011 6:34 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Aprilia Fanboy schreef: *Vincent* schreef: nee je draagt ook nooit een jas ofzoiets, dat regenwater spat niet op van je banden. En dude, CHECK DIE VELGEN. ik draag idd nooit een jas op me brommer omdat ik er alleen mee rij als het lekker weer is slim man zonder iets rijden nja zo'n laag mens op het asflat geeft vast goede grip Aprilia Fanboy schreef: had echt nie zoveel slechte reacties verwacht als ik ermee rij krijg ik meestal goeie reacties. hier zit iedereen me dik te flamen hoevaak rijd je langs de sociaale werkplaats dan?
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo apr 13, 2011 6:37 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: Aprilia Fanboy schreef: *Vincent* schreef: nee je draagt ook nooit een jas ofzoiets, dat regenwater spat niet op van je banden. En dude, CHECK DIE VELGEN. ik draag idd nooit een jas op me brommer omdat ik er alleen mee rij als het lekker weer is slim man zonder iets rijden nja zo'n laag mens op het asflat geeft vast goede grip Aprilia Fanboy schreef: had echt nie zoveel slechte reacties verwacht als ik ermee rij krijg ik meestal goeie reacties. hier zit iedereen me dik te flamen hoevaak rijd je langs de sociaale werkplaats dan? ik zie idd veel mensen op de scooter/brommer met motor jacks rijde. leuke opmerking over sociaale werkplekken trouwens. jammer dat niet iedereen alles van ze pappie en mammie krijgt.
|
wo apr 13, 2011 6:41 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Jonge, ik krijg ook niks van mijn ouders behalve onderdak en eten, en regelmatig een trap onder mijn hol, maar mijn spullen waren altijd WEL netjes in orde...
|
wo apr 13, 2011 6:44 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Jonge, ik krijg ook niks van mijn ouders behalve onderdak en eten, en regelmatig een trap onder mijn hol, maar mijn spullen waren altijd WEL netjes in orde... wie zegt dat me brommer niet in orde is dan, hij is alleen een beetje vies.
|
wo apr 13, 2011 6:45 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
boeiend als je het niet van je papie en mammie krijgt, koop je iets dat goedkoop te onderhouden is en niet een rs die je daarna keihard anaal verkracht en je zegt dat je ook nog een scooter hebt en een auto dus zal je wel geld heben, dus kan je ook je rs netjes houden dit is gewoon een lelijk hok waarvoor je je moet schamen, als ik zo iemand op straat zou tegen komen zou ik eerst keihard lachen en daarna een bitchslap geeven en vragen wat die dacht
|
wo apr 13, 2011 6:46 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
ik had het over netjes in orde.
|
wo apr 13, 2011 6:47 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: dit is gewoon een lelijk hok waarvoor je je moet schamen, als ik zo iemand op straat zou tegen komen zou ik eerst keihard lachen en daarna een bitchslap geeven en vragen wat die dacht stoer man.
|
wo apr 13, 2011 6:49 pm |
|
|
Aprilia Fanboy
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: ik had het over netjes in orde. point taken.
|
wo apr 13, 2011 6:49 pm |
|
|
|