Ik bied hierbij mijn Rieju MRX uit 2005 aan. De brommer is onlangs voorzien van een geheel nieuw uiterlijk, hij beschikt over Ktm kappen. Deze zijn er pas opgekomen en zijn nog helemaal netjes, ze zijn helemaal pas gemaakt. Tevens zijn de originele kappen nog gewoon aanwezig. Dus ook met voorlicht en achterlicht enzovoort. Hierdoor is de brommer ook weer makkelijk origneel te maken.
De brommer staat op kenteken.
Ongeveer 2 weken geleden is hij na de lokale dealer geweest daar is hij afgesteld, en zijn er verschillende nieuwe onderdelen opgekomen.
Hij is dus motorisch en kwa uiterlijk in topstaat
Het blok heeft nu 13* kilometer eropzitten, dus vrij weinig kilometers. Banden en remblokken zijn nog in goede staat.
gr. Mike
Totaal wil ik er 1000 euro voor hebben. Hij kan ook in onderdelen weg:
Frame + kenteken = 400 euro Voorvork = 100 euro Kappenset KTM = 150 euro Kappenset Rieju = 50 euro Wielen = 100 euro Blok = 300 euro Uitlaat zgan. = 120 euro Originele uitlaat = 30 euro Achtertand wiel 71 tands = 30 euro Zadel = 30 euro Tank = 50 euro Luchtfilter + bak = 50 euro
voor overige dingen pb me en bied maar wat
Bijlagen:
foto-1.JPG [ 389.81 KiB | 609 keer bekeken ]
foto-4.JPG [ 367.74 KiB | 609 keer bekeken ]
foto-3.JPG [ 388.83 KiB | 609 keer bekeken ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum