Re: Meeting Zuid-Holland III - Hoekschewaard - Zondag 3 Apri
Massa PB verstuurd
Hier nog ff de inhoud voor de aanhang etc..
Halo Schakelrijders!Aankomende zondag is het al weer zo ver, Meeting Zuid-Holland III - Hoekschewaard! Zoals het er nu naar uit word het een grote opkomst. Er zullen ook een aantal motoren aanwezig zijn (inclusief mijzelf), en een aantal quads.
De ontmoetingsplekZoals in het topic op apriliaforum beslist is, zal de meeting van start gaan bij het zuidelijke bruggenhoofd van de oude brug van Barendrecht. De weg die naar de brug toe lijd heet Boonsweg Het is een afgelegen weg die tegen het bruggenhoofd doodloopt (brug is in 1969 afgebroken). Het is een mooie, afgelegen plek waar we weinig mensen zullen tegenkomen, hooguit wat mensen die de hond even uitlaten, of een fietstocht maken of zo.
De routeDit is de route. Het is in principe de zelfde route als vorig jaar, gemaakt door apriliasquid, met een paar kleine aanpassingen. De route is geschikt voor zowel brommers als motoren. We kunnen ook vrijwel de gehele route samen rijden, op een paar punten na. We beginnen bij de brug. Vanaf daar rijden we via de kiltunnel naar de McDonalds in Dordrecht. Bij de kiltunnel scheiden de motoren even van de brommers.
Groen: gezamelijk
Blauw: brommers
Rood: motoren
Vervolgens rijden we via Strijen en Numansdorp naar de Haringvlietbrug
Vanaf de Haringvlietbrug rijden we via Goudswaard, Piershill en Nieuw-Beijerland naar Oudbeijerland toe. We stoppen hier bij Moods
Vanaf Moods rijden we via Heinenoord weer terug naar de brug.
TijdenIk zal zelf vanaf half 12 op de sprintplek. Tussen 12 en half 1 ga ik naar de ontmoetingsplek. We beginnen om 1 uur met de route.
Groene pijl: ontmoetingsplek
Rode streep: de sprintweg
Blauwe pijl: startpunt
Eventueel uitstelZoals het er nu naar uit ziet is het weer op de 3e gewoon goed, geen reden voor uitstel dus. mocht het als nog hard gaan regenen of zo, dan is er een kans dat de meeting uitgesteld word. Dit word dan eerst in het topic / over de mail / PB besproken. Als de meeting word uitgesteld, dan krijgt iedereen een PB / mailtje uiterlijk de avond van tevoren. Hou dus je PB / mail in de gaten. check het ook even voordat je weg gaat.
Even een paar dingen op een rijtje.* Ik zal tijdens de rit voornamelijk voorop rijden. Het maakt niet uit als er tijdens de rit onderling word ingehaald, en dat de formatie wisselt, maar rij niet te ver voor mij uit.
* Tijdens de rit geen gestuntel of debiel rijgedrag, en let goed op! Binnen de bebouwde kom houden we ons netjes aan de regels, en word er minimaal ingehaald.
* Zorg dat je op een werkende brommer bent die technisch gezien min of meer in orde is. je kan van te voren natuurlijk nooit weten, maar het zou vervelend zijn als de rit constant word onderbroken omdat iemand met pech staat of zo.
* Tank even voor je bij de brug (ontmoetingsplek) aankomt, er zijn een aantal benzinestations in de buurt. Dit is zodat we tijdens de rit niet hoeven te tanken (tenzij je brommer wel heel veel zuipt natuurlijk)
* Vergeet geen geld mee te nemen voor eten, drinken en benzine.
* check voor je vertrekt even je PB / mail voor het geval de meeting uitgesteld word.
Mocht je onderweg met pech komen te staan, kan je de ontmoetingsplek niet vinden, of kom je onverwachts wat later door andere redenen, Geef mij dan even een telefoontje, Mijn nummer is 0655687887. Om 1 uur vertrekken we, dus als je niet belt, weten wij niet dat je later komt, en kunnen we dus ook niet op je wachten. Je kan ook bellen als je tijdens de route de groep kwijt bent end e weg niet meer weet.
Neem je aanhang mee, stuur ze dit bericht dan ook even door.
Ik hoop jullie allemaal zondag te zien!
Mvg.
Tom Sluiters