Re: Aprilia MY rs50 Repsol Replica *Ongeluk pagina 86*
Economisch total loss laten verklaren, 2000+ in je zak steken, de rest van je brom in onderdelen verkopen en dan bijleggen voor een geschikte vervanger:
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Mathias RS 50 schreef:
Economisch total loss laten verklaren, 2000+ in je zak steken, de rest van je brom in onderdelen verkopen en dan bijleggen voor een geschikte vervanger:
ja de dagwaarde is 2000+
Mathias RS 50, hahaha betrouwbare bronnen heb jij, dat gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijk met de verzekering hoor, alleen wanneer je er zelf letsel aan over houdt voor de machine krijg je bijna niks het grote geld kun je dus vangen wanneer je zelf wat hebt..
ik had voor mijn spains uit 2007 2100 euro terug gekregen, daarbij was de voorvork krom dashboard kapot alle kappen wiel krom enso.. die mensen zijn ook niet dom bij de verzekering
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
Mijn moeder had anders laatst een aanrijding gehad, wat bumper schade en de achterklep gaat iets moeizamer open. 700+ euro ontvangen, oh ja het was een suzuki alto! Zo ene dus
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Dus?
een auto is sowieso heel wat anders en deze hele situatie is heel anders. Laten we anders allemaal anders even vertellen wat iedereen voor bedragen heeft teruggekregen van de verzekering
MauritsRS schreef:
Mijn moeder had anders laatst een aanrijding gehad, wat bumper schade en de achterklep gaat iets moeizamer open. 700+ euro ontvangen, oh ja het was een suzuki alto! Zo ene dus
dagwaarde van een oude en kleine auto is altijd hoger dan de verkoopprijs, omdat ze amper afschrijving heben
ik heb me auto vandaag opgehaald, en wss is me dagwaarde al 6000 euro gezakt in die paar uurtjes
brommers zijn altijd minder waard dan de verkoop waarde.
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum