Auteur |
Bericht |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
als ik een ontwerp moet maken dan zoom ik soms 1600x in en ga echt op de pixel nouwkeurig zijn.. en wanneer ben je wat verder met photoshop? ik doe et al zo'n 3/4 jaar..
|
ma mei 29, 2006 8:39 am |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
hahah ik werk er ook zo'n 4 jaar mee maar ik kloot vaak wat los dat zag je wel met mijn shopje het wou niet dus toen ben ik maar wat gaan klooien het zag er niet 100% realistisch uit maar daardoor kon ik wel laten zien wat ik van plan ben te gaan doen!
en ja soms moet je heel nauwkeurig zijn maar daar moet je ook maar net even de tijd voor hebben als ik snel wil werken kan ik heel snel klaar zijn maar verwacht er ook niks spectaculairs van
|
ma mei 29, 2006 10:37 am |
|
|
*Rs-RoBeRt*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 30, 2006 11:07 pm Berichten: 21 Woonplaats: amersfoort
|
@ hexspammer
nu heb ik tog zon beetje wel iets aangegeven wat ik wil??? en ik doe dr zeker iets mee....want me brommer gaat vanmiddag zn revisie in en daarna laat ik m spuiten
_________________ ** KeEp On TuNiNg **
|
ma mei 29, 2006 11:12 am |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
Hehe.... pix voor pix shoppen doe `k ook altijd, ik kan echt muggenziften om niks perfectionist zijn kan best irritant zijn af en toe
al 3/4 jaar bezig joh? niet echt serieus ofzow neem `k aan, niet aan wedstrijden meegedaan ofzow? (zo niet, zeker doen... leer je bakken van). ik vraag `t niet om lullig te doen ofzow, maar `k zag je photoshopje staan op pagina 25, kan niet zeggen dat dat de beste sjop is die `k ooit gezien heb
(dees: http://img65.imageshack.us/img65/9601/topsecret4cw.jpg )
No offence uiteraard, `k ben gewoon eerlijk
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
ma mei 29, 2006 11:47 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja we weten nu wel dat je jezelf erg goed vind Ga je met je talent nog mensen helpen in dit topic?? (no offence uiteraard)
|
ma mei 29, 2006 11:53 am |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
dat was geen serieuze shop.. en ja ik heb al vaak mee gedaan met contests enz. en ook aantal gewonnen maar dat is meer met zulke dingen:
ben alleen al heel lang niet serieus meer bezig geweest.. ook heel veel verleerd enz.
|
ma mei 29, 2006 12:35 pm |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Ja we weten nu wel dat je jezelf erg goed vind Ga je met je talent nog mensen helpen in dit topic?? (no offence uiteraard)
`k zat erop te wachten... beetje jammer wel, beetje makelijk.
Mensen helpen, `k doe niet anders... tutorial gemaakt (waar zijn de jouwe ?), mensen wat tipjes gegeven... verder geen vragen tegengekomen nog..
en de post die je quote, `k ben toch gewoon eerlijk ofnie, feiten zijn feiten.
[edit] `k zie nu de post van Stresskip pas.
leuk photoshopje, of je `m zef gemaakt heb weet `k niet, niet te checken verder... om die rede zal ik niet zeggen dat ik het niet geloof
Waar heb je aan meegedaan? shoot`nshop? Worth1000?, welke nickname? zijn wel goeie sites iig... zeker eens checken! (hier peterRS, weer `n tip!)
verder einde discussie verder voor mij, kunnen we wellen/nietus doorgaan, maar whatever. boeiend
Official Forum Zeikerd
|
ma mei 29, 2006 12:35 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Waar gaat die wellus nietus dan over?? Ik volg het niet echt en kzie het probleem ook niet. Dit topic is gewoon om rsjes te shoppen en niet om uit te vechten wie het het beste kan want het gaat hier slechts om ontwerpjes, de rest "blaat" (:P) je maar op de computerfora waar je vast wel lid van bent denk ik zo
|
ma mei 29, 2006 12:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
er staat © Carlo van Wijk.. en jammer dat je aan mijn woord twijfeld
|
ma mei 29, 2006 12:57 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Wat me dan toch opvalt meneer JMG, is dat wanneer mensen hier wat shops posten je in princiepe vrij weinig over hun photoshop skills kunt zeggen.
Als ik elke keer dat hier om een shop word gevraagd daar me best voor ga doen en daar dus tijd ik ga steken dan zou ik geen leven meer hebben. Sterker nog, ik heb besloten helemaal geen shops meer te maken, tenzij een aardig forum-member die hier al wat langer op het forum zit specifiek aan mij vraagt wat te shoppen.
Als jij , met jouw vele jaren ervaring, opdrachten krijgt toegewezen zul je toch echt een onderscheid moeten maken tussen de tijd die je eraan gaat besteden en dat gene dat je ervoor gaat krijgen.
Maar hier heb je meteen al een verschil tussen ons, ik doe opdrachten om een mooie portfolio op te bouwen en geld te verdienen, jij doet het om wedstrijden te winnen?Kortom een compleet andere filosofie, maar brand iemand dan niet zo maar af...
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
ma mei 29, 2006 1:04 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ONtopic aub!
|
ma mei 29, 2006 1:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
|
First @ Beemster, dit is ontopic... gaat over photoshop he ( dacht effe dat dit het photoshop topic was )
peteRS schreef: Waar gaat die wellus nietus dan over?? Ik volg het niet echt en kzie het probleem ook niet. Dit topic is gewoon om rsjes te shoppen en niet om uit te vechten wie het het beste kan want het gaat hier slechts om ontwerpjes, de rest "blaat" (:P) je maar op de computerfora waar je vast wel lid van bent denk ik zo Een probleem zie je niet omdat die dat er zeker niet is... nergens en met niemand heb `k `n probleem, laten we dat voorop stellen. Ook gaat dot totaal niet om wie de beste is, boeit me geen reet. ik ben echt niet de enige in de wereld die met photoshop overweg kan, blijkt alleen al uit de 27 pagina`s die dit topic al telt. Vind `t wel jammer dat `k (ondanks de smilie`s) een beetje `n denigrerende toon in je post lees... "de rest blaat je maar op de computerfora waar je vast wel lid van bent" ...???... opzouten gast, ik reageer op de dingen waar men op reageert. zo`n ding heet nou een discussie. Ik post een tutorial, we zijn het niet eens over wat de beste manier is en daar gaat men op in, daar reageer ik weer op. Ik vind dat de manier van stresskip en jouzelf niet de beste is, kunnen we toch gewoon `n normale "discussie" over hebben ? je ging er zelf ook op in... (welles/nietus = beste manier) StReS KiP schreef: er staat © Carlo van Wijk.. en jammer dat je aan mijn woord twijfeld Dat je dat plaatje gemaakt hebt wil ik echt niet aan twijfelen, is niet zo dat ik niet geloof dat je dat gemaakt hebt om het plaatje, meer om het plaatje wat je hiervoor, op pagina 25, gepost hebt... begrijp je wat `k bedoel, die slechtere photoshop zet me aan het twijfelen. het lijkt mij (!) sterk dat iemand die zoiets als hierboven kan maken die shop op pagina 25 maakt... je zegt er staat carlo van Wijk, idd... maar zegt weinig, als je wil kan ik er ook effe Gerard Pelders (=ik) neerzetten, zegt niet zo veel. `k zou zelfs verder kunnen gaan en aandragen dat de positie niet de meest logische is (waarom zou je je naam niet gewoon onderin de hoek zetten, waarom over je creatie heen) maar ach, wat boeit `t ook. wilde je verder niet aanvallen ofzow, maar mijn mening uiten doe `k zeker... als je je aangevallen voelt vat je m`n posts verkeerd op. zou jammer zijn. Filipino schreef: Wat me dan toch opvalt meneer JMG, is dat wanneer mensen hier wat shops posten je in princiepe vrij weinig over hun photoshop skills kunt zeggen. Als ik elke keer dat hier om een shop word gevraagd daar me best voor ga doen en daar dus tijd ik ga steken dan zou ik geen leven meer hebben. Sterker nog, ik heb besloten helemaal geen shops meer te maken, tenzij een aardig forum-member die hier al wat langer op het forum zit specifiek aan mij vraagt wat te shoppen. Als jij , met jouw vele jaren ervaring, opdrachten krijgt toegewezen zul je toch echt een onderscheid moeten maken tussen de tijd die je eraan gaat besteden en dat gene dat je ervoor gaat krijgen. Maar hier heb je meteen al een verschil tussen ons, ik doe opdrachten om een mooie portfolio op te bouwen en geld te verdienen, jij doet het om wedstrijden te winnen?Kortom een compleet andere filosofie, maar brand iemand dan niet zo maar af...
Wat mij opvalt, meneer Filipino, is dat je blijkbaar de discussie niet helemaal gevolgd hebt, of in ieder geval mijn posts niet helemaal gelezen hebt over verkeerd opgevat. Ik brand absoluut niemand af. dat wilde ik even voorop stellen.
Wat mijn verder opvalt, meneer Filipino, is dat je wat dingen aan het zeggen bent die slaan als een tang op `n varken (uitdrukking, niet letterlijk... zou zielig zijn). Je hebt het over dat je iedere keer als hier iets gevraagd word je niet teveel tijd eraan gaat besteden want dan heb je geen leven meer... dan doe je `t toch helemaal niet. Ik (!) vind, je doet het goed of je doet het niet. die tutorial bijvoorbeeld, daar heb ik best even op gezeten... is niet iets van 5 minuutjes geweest. maar hij is wel goed en helder. ik kan wel `n half-ass tutorial gaan maken maar daar heeft nog niemand wat aan, zetzelfde geldt (vind ik) voor `n photoshop request... als iemand me vraagt iets te maken doe ik `t goed, anders niet.
Wat me als laatste ook nog opvalt, meneer Filipino, is dat die laatste opmerking eigenlijk helemaal nergens op slaat. wat weet jij van mijn portfolio? wie zegt dat ik geen geld met PS verdien? wie zegt dat ik alleen aan wedstrijden meedoe? enz... beetje uit de lucht gepraat dat, jammer dat je die laatste 2 zinnen erbij gezet hebt.
je mag eerlijk van me weten, ik heb de neiging vervelend te gaan doen omdat men van simpele opmerkingen en wat tipjes een drama gaat maken, maar `k laat het hier maar bij. tis niet echt de moeite om hier nou een mega conflict van te gaan maken dus bij dezen is het einde discussie voor moi. (mits er uiteraard een reactie op deze post komt waarbij ik me geroepen voel te reageren, logisch)
Mzzl JMG
(f0k, wat `n verhaal zeg )
[edit] owjah, m`n hotmail adres is gerard_pelders@hotmail.com... meld me vooral effe aan op MSN,
kunnen we (eventueel) verder praten...
moeten aan de bloeddruk van de mods denken he... arme mensen hebben het maar slecht met mij/ons
Official Forum Zeikerd
|
ma mei 29, 2006 2:44 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
JamMasterG schreef: First @ Beemster, dit is ontopic... gaat over photoshop he ( dacht effe dat dit het photoshop topic was )
First and last @ JMG: Dit is het photoshop topic, voor verzoekjes en om elkaar misschien te helpen, en niet om te discussieren over wat je allemaal kan.
JamMasterG schreef: peteRS schreef: Waar gaat die wellus nietus dan over?? Ik volg het niet echt en kzie het probleem ook niet. Dit topic is gewoon om rsjes te shoppen en niet om uit te vechten wie het het beste kan want het gaat hier slechts om ontwerpjes, de rest "blaat" (:P) je maar op de computerfora waar je vast wel lid van bent denk ik zo Een probleem zie je niet omdat die dat er zeker niet is...
Mooi dan kunnen we hier met deze discussie stoppen en gaan jullie maar verder via PM
[size=9]
JamMasterG schreef: moeten aan de bloeddruk van de mods denken he... arme mensen hebben het maar slecht met mij/ons
Fijn dat je ook aan ons denkt :)
Mooi nu wel genoeg gezegd, we gaan weer ontopic, en gaan dus praten over verzoekjes die mensen kunnen plaatsen, en als mensen vragen hebben over het gebruik van photoshop kan dat hier ook.
Vrij duidelijk, kunnen we mooi weer ontopic dus.
Edit, alle reacties op deze discussie worden verwijderd je kan elkaar pm's sturen en op msn nog een keer over praten, maar niet dit topic vol met quotes en die discussie.
Laatst bijgewerkt door HexSpammer op ma mei 29, 2006 3:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma mei 29, 2006 3:00 pm |
|
|
Gaara
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 08, 2005 3:58 pm Berichten: 96 Woonplaats: Heerle
|
*Rs-JaGuAr* schreef: ik bedoel zoiets alleen dan met alleen bordeaux rood en wit of blauw met wit dus ietsje eenvoudiger zeg maar.....
heej die heb ik gemaakt
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
ma mei 29, 2006 3:43 pm |
|
|
*Rs-RoBeRt*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 30, 2006 11:07 pm Berichten: 21 Woonplaats: amersfoort
|
jah klopt...kan je m niet uitwerken zoals ik m wil
_________________ ** KeEp On TuNiNg **
|
ma mei 29, 2006 3:48 pm |