ja volgens mij ook hij zegt iedere ik doe m weg en dan koopt hij weer dit en dan dat en zus en dan.. Haha maar snap ook wel dat t aan vervanging toe is deze keer, maar genoeg dingen die dat niet waren!
Ach ik vervang dingen. En stel het niet uit omdat mijn geld op is.
En hij mag van mij nu weg als iemand bied wat ik ervoor wil. Is dat niet het geval helaas, plek zat hier zoals je zelf wel weet, en vind het niet erg om met mooi weer af en toe een rondje te rijden. Mag toch pas motor gaan rijden als ik 21 ben. Doe tevens ook al het onderhoud zelf, dus zoveel kost het allemaal niet.
OT: Toenstraks paar uurtjes aan het sleutelen geweest, carb helemaal schoongemaakt. Frame gepoetst, achterbrug eruitgehad en grondig schoongemaakt, achterveer vertrij en schoongemaakt.
Van de week nieuwe banden erom laten leggen, blokolie verversen en velglint opnieuw erop doen.
Update: Vandaag pakketje binnen gekregen met nieuwe sporty's ketting en tandwielen. Gelijk toen ik thuiskwam me velgen weggebracht om de nieuwe sporty's erom te laten leggen, morgen avond weer ophalen. Toen straks even aan het prutsen geweest waarbij ik het volgende gedaan heb: - Nieuw malossi vl6 membraam gemonteerd - Nieuw voortandwiel 14 erop - Carb helemaal schoongemaakt - Spruitstuk lichtjes bewerkt - Nieuwe twinair schuimfilter gemonteerd - Achterbrug er terug ingemonteerd helemaal schoon - Kettinggeleider ontdaan van roest - Blok helemaal gecleand - Nieuwe hittegraad 10 bougie erin - luchtfilter doos eruit gehaald - Nieuwe malossi remblokjes achter gemonteer (voor is nog goed) - En als laatste frame schoongemaakt
Morgen velgen ophalen, dan even nieuw velglint erop en achtertandwiel vervangen. Dan kan ik boeltje weer inelkaar zetten
Foto's die ik gemaakt heb tussendoor:
die gaat nie hard nie zo Aah vandaar dat het me opviel dat dat filter zo mooi schoon was En beter gelijk bandenletters witten, anders doe je dat toch niet meer
Nee hij kan nergens heen nie. Ja daarom zei ik ook verse inlaat. Membraampje nieuw, spruit bewerkt, carb helemaal schoon en nieuw filter.
Naja banden letters doen vind ik maar een K.U.T. werkje
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Re: Jaspers Derbi DRD Malossi mhr80 Update P.288
Vandaag me velgen opgehaald
Volgende gedaan: - nieuwe wiellagers - nieuwe binnenbanden - nieuwe sporty's erom - remschijven netjes gemaakt - nieuw velglint erop - banden letters witgemaakt - achtertandwiel vervangen - Nieuwe regina ketting erop
en alles gemonteerd en gestart, gasreactie met de vl6 en bewerkte spruit is wel een stuk leuker . Alleen geen testrondje gereden, omdat het regend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum