Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
Re: schade derbi gpr 2005 ducati rood
Aprilius schreef:
als echt raceframecoureur constateer ik dat dit frame toch zeker wel recht is
Oke dat is de druppel: ik koop hem maar weet je zeker dat je volgende zaterdagochtend kan? Maat van me doet aan motorcross en heeft een busje dus daarmee kom ik hem dan halen maar hij moet wel een training missen dan dus wil het wel zeker weten. @ vincent racist
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
Robin wederom een pb. heb m'n maat die moet gaan rijden nog niet gesproken vant weekend, ga waarschijnlijk vanavond er even langs dus dan zal ik het je gelijk laten weten. en het is 100% zeker dat het alleen de voorvork is he en niet het frame. Wat wil je trouwens voor die rs voorvork die je nu nog heb? misschien dat ik die ook gelijk meeritsel
ma maart 14, 2011 6:37 pm
robin_aprilia_racer
pb back sanno!, neej deze uitlaat verkoop ik niet los want ik denk niet dat mensen een derbi willen zonder uitlaat haha
Ik ga stuk hier Sanno, April_aprilia is mijn vriendin, ze dacht dat ik hem wel voor me verjaardag wilde hebben! Natuurlijk veel te duur en ik wil hem liever ook niet terug. Gewoon afstand er van houden, want ergens ben ik er natuurlijk nog wel aan gehecht.
Wie weet als ik later geld over heb ik hem opspoor en en koop en opknap. Momenteel heb ik daar domweg het geld niet voor.
iig, succes met de verkoop en ik hoop dat hij in de handen van Sanno komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum