HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jan 09, 2025 6:03 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Teller modificaties 
Auteur Bericht
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Bericht 
van de lampjes in je tellers.

maar als je dit niet weet. dan vraag ik me tog egt af of je wel je tellers uit elkaar gehaald hebt :00/:

Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.

wo maart 01, 2006 12:04 am
Profiel
Broezz
ApriliaForum Member

Bericht 
Ze geve wel zo te zien erg slecht licht, ik kan die kerel z'n tellers niet meer zien staan :00/:

wo maart 01, 2006 12:10 am
Profiel
NeoGeniX
ApriliaForum Member

Bericht 
lampjes in mn tellers right...die zitten er dus niet in :||:

*edit

ik weet t al. Ze hingen los bij de kabels van mn dashboard..maar wist niet dat die in mn tellers hoorde omdat er helemaal geen lampjes inzaten :P

Nu ga ik dus nieuwe lampjes halen en deze rood kleuren. De groene ringen laat ik eruit of vervang ik door iets anders. Moet ik nog ff kijken.

wo maart 01, 2006 12:42 am
Profiel
theo_tamada
ApriliaForum Member

Bericht 
gaaf man, wil ik ook op mn af1

heb je t op speciaal papier if zo gedrukt?

gr theo

di mei 09, 2006 5:16 pm
Profiel
Filipino
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik had het toen der tijd geprint (met goeie foto printer) op duur fotopapier en de inkt was watervast...

wo mei 10, 2006 11:45 am
Profiel WWW
deadgothic
ApriliaForum Member

Bericht 
JamMasterG schreef:
hier is alvast de toerenteller, ben nu bezig met een KM en temp. teller in dezelfde stijl... die post ik vanaaf of morgen wel

Afbeelding

iemand nog op- of aanmerkingen ???

Greetz JMG
vraagje hoe ga jij te werk? ik heb geen foto shop kan je dat ergens gratis downloaden ..ik wil dit zelf ook gaan doen :P

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.

wo mei 24, 2006 11:05 am
Profiel
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Bericht 
Filipino schreef:
Ik had het toen der tijd geprint (met goeie foto printer) op duur fotopapier en de inkt was watervast...

inkt is niet watervast.

Laser printers zijn watervast

Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.

wo mei 24, 2006 7:59 pm
Profiel
JamMasterG
ApriliaForum Member

Bericht 
deadgothic schreef:
JamMasterG schreef:
hier is alvast de toerenteller, ben nu bezig met een KM en temp. teller in dezelfde stijl... die post ik vanaaf of morgen wel

Afbeelding

iemand nog op- of aanmerkingen ???

Greetz JMG
vraagje hoe ga jij te werk? ik heb geen foto shop kan je dat ergens gratis downloaden ..ik wil dit zelf ook gaan doen :P

Eehm, photoshop kun je niet zo gratis downloaden, d`r zijn wel illegale versie`s enzow van torrents e.d. te halen natuurlijk, maar tis niet effe photoshop.com intypen en downen die hap.

Als je het hebt komt het ergste, het onder de knie krijgen :^^: valt niet mee om als leek aan Photoshop te beginnen. Ik kan je aanraden om veel tutorial sites te bezoeken en gewoon eraan te beginnen, lekker aanmeuken d`rmee, daar leer je het meest van. De eerste photoshops die je gaat maken lijken helemaal nergens op waarschijnlijk, maar dat kan ook niet anders, is bij iedereen zo die begint. (bij mij iig zeker :X: :P ) Verwacht niet meteen de mooiste creatie`s te maken (zoals ik deed) want het kan vies tegenvallen... enige wat `k kan zeggen is, begin eraan, veel tutorials lezen eb veel proberen. Susses !

Als je vragen ofzow hebt kun je me altijd effe aanmelden op MSN, staat in m`n profiel.

[edit] By the way... als iemand een custom setje tellerplaten wil hebben, mail / pm me effe of vraag `t hier, kan altijd effe kijken wat `k voor je kan doen ;)

Official Forum Zeikerd

pics: klik hier

do mei 25, 2006 2:05 pm
Profiel
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Bericht 
photoshop kun je gewoon op hun site downloaden (ja gratis ja). dan heb je de trail versie (wel volledig) en dan zoek je een crack en heb je hem volledig

do mei 25, 2006 2:21 pm
Profiel
JamMasterG
ApriliaForum Member

Bericht 
Fast-Rider schreef:
photoshop kun je gewoon op hun site downloaden (ja gratis ja). dan heb je de trail versie (wel volledig) en dan zoek je een crack en heb je hem volledig

Is de trail versie volledig ?? wist dat ie te downen was @ hun site maar dacht niet dat ie 100% was... maar zou kunnen. `k zou `t zeker proberen iig Deadgothic

FastRider, je reactie is wat kortaf ( "ja, gratis ja" )... neem aan dat je voor deze post m`n reactie in `t droommotor topic @ appie2000 gelezen hebt ? zou `t verklaren namelijk ;)

Official Forum Zeikerd

pics: klik hier

do mei 25, 2006 3:05 pm
Profiel
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Bericht 
JamMasterG schreef:
Fast-Rider schreef:

Is de trail versie volledig ?? wist dat ie te downen was @ hun site maar dacht niet dat ie 100% was... maar zou kunnen. `k zou `t zeker proberen iig Deadgothic

FastRider, je reactie is wat kortaf ( "ja, gratis ja" )... neem aan dat je voor deze post m`n reactie in `t droommotor topic @ appie2000 gelezen hebt ? zou `t verklaren namelijk ;)

neej. dat is gewoon voordat men gaat vragen of dat het gratis is. :P Je kan je ook teveel eigendunk schenken natuurlijk :P

do mei 25, 2006 3:20 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6