Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: Vincent zijn Kart topic
Washandje schreef: Nee, ik gebruik mijn ervaringen van de vorige rijsessie. En implementeer die dan in de afstelling. Zo had ik zondag grip tekort aan de achterkant. Dus ik had het frame aan de voorkant stijver gemaakt. En de wielen elk een halve cm naar binnen gezet. Resultaat, een kart die moeilijker zijn banden warm kreeg. Maar daarna eenmaal veel stabieler en preciezer reed.
Je moet gewoon goed je verstand gebruiken, en alles checken na het rijden. Een momentsleutel is niet nodig, gewoon op gevoel werken. Als je weet dat het te slap was de vorige rit, pak je de sleutel. En zet je die beugel net een tikje strakker. Al het sleutelwerk doe ik met een inbussleutel, steeksleutel 10 / 13 en een ratel 10. Meer heb ik niet nodig, daarmee haal ik een hele kart uit elkaar. Een kart is gebouwd om supersnel opnieuw op te kunnen bouwen met minimaal gereedschap. je kan jezelf wel goed tegenspreken
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma maart 07, 2011 9:43 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Wegwezen iwab.
|
ma maart 07, 2011 9:48 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
spreek even normaal nederlands
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma maart 07, 2011 9:48 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Opzouten dan als je niet begrijp wat ik typ.
|
ma maart 07, 2011 10:01 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
nog een grote bek krijgen ook :') het is gewoon de waarheid knul
|
ma maart 07, 2011 10:01 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
De waarheid is dat jij 0 procent verstand en inzicht hebt van de kartsport en karting zelf. Leuk he, op mensen whinen. Ga maar lekker aan je scooters sleutelen. Ga ik lekker met mijn kart rijden. Gun je het een ander niet, flikker dan lekker op!
|
ma maart 07, 2011 10:04 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
nee het is gewoon zo dat je liep te teringouwehoeren dat alles op een bepaalde kracht moest staan want anders was het niet goed
en dan weet ik hier niets van af, stop jij dan met mensen advies geeven over brommer swaar jij ook geen 1ne touwtering van weet jij kan alleen herhaalen wat andere zegen en dan word het herhaalen ook nog op een verkeerde manier gedaan
|
ma maart 07, 2011 10:07 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
HA HA HA Dat advies geven over brommers ben ik allang mee gestopt. Zet een selectie forumleden waaronder jij maar eens op een kartbaan met een kart. Dan eens kijken wie hier de grootste smoel heeft.
|
ma maart 07, 2011 10:09 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ga dan alsjeblieft naar het kartforum toe ofzo
want dan heb je geen toegevoegde waarde meer
en waarom zou ik gaan karten, ik heb iets met 4 wielen waar grote mensen mee rijden
|
ma maart 07, 2011 10:12 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
ma maart 07, 2011 10:14 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: ga dan alsjeblieft naar het kartforum toe ofzo
want dan heb je geen toegevoegde waarde meer
en waarom zou ik gaan karten, ik heb iets met 4 wielen waar grote mensen mee rijden Waar je al meteen mee spinde in Zandvoort. Beginnersfout. Maakt niet uit, iedereen moet het ooit eens leren.
|
ma maart 07, 2011 10:22 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja daar spin je mee als je driftcursus doet als je het al zou kunnen doe je geen cursus;) ff je feite op een rijtje zeten knul en dat was nog altijd een andere auto
|
ma maart 07, 2011 10:24 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Zitten toch 4 wielen onder voor ''grote mensen'' ? Nou, dan ga je er alsnog mee de baan af.
|
ma maart 07, 2011 10:29 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
je bent ook egt een faalhaas ook hoor jesus tering maare http://www.megakart.nl/phpBB2/http://www.kartgrid.be/forum/http://www.kartlife.nl/forum/succes verder daar zijn ook moderators waar je kan slijmen
|
ma maart 07, 2011 10:33 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Vet man, daar ben ik al lid.
Laaater.
|
ma maart 07, 2011 10:35 pm |
|
|
|