Auteur |
Bericht |
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Re: Zuid-Limburg Puristen Lentemeeting
Martijn Derbi senda schreef: bataloa schreef: Dat hoort er niet bij nee, is ook niet veel aan eigenlijk...keihard rechtdoor rijden Wel man, het geeft een grote kick hoor als je met 200+ een vrachtwagen inhaalt die 80/90 rijdt. Maar ik snap het standpunt van de Limburgers. Met 200+ die kleine stukken rechtdoor in het heuvelland rijden geeft pas een kick, vooral als erna een haarspeltbocht komt. Is natuurlijk wel f*cking asociaal
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
do feb 24, 2011 9:57 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Bob je staat erbij.
Zijn er nog steeds geïntresseerden om mee te rijden vanuit Bruinisse? Zo niet, pak ik de bus.
|
do feb 24, 2011 10:08 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Er zijn idd stukken inbegrepen waar 200km/p.u. mogelijk is. De hele dag lang als je dat wil. Maar in deze regio heb je meer aan een goede bochtenmachine dan een zware racer. We zitten tussen de Ardennen en de Eiffel in. Als we vanuit Remersdaal 8 minuten zuidwaats rijden, komen we bij http://www.rdmcbilstain.be Supermoto, MX, Enduro en Trial parc. Hebben een leuk terras. En uiteraard een (of meerdere) ijsjes in Epen bij; http://www.wingbergerhoeve.net/omgeving.htmWashand; Zet de link van de route op pag.3 ook effe in de OP. En topictitel.
do feb 24, 2011 10:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
rickkert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 05, 2010 10:19 pm Berichten: 4 Afbeeldingen: 0
|
hee I'm in hendig vet alleen schakels heb btw aprillia rs
|
do feb 24, 2011 11:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Je staat erbij!
|
do feb 24, 2011 11:13 pm |
|
|
rickkert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 05, 2010 10:19 pm Berichten: 4 Afbeeldingen: 0
|
chill
|
do feb 24, 2011 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Derbi Jaco
ApriliaForum Member
|
Mmh! Jullie rijden echt vlak langs saint jean sart, waar mn opa en oma wonen!
Heel Heel heeul mischien kom ik ook wel:)
|
do feb 24, 2011 11:38 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ja zoals gezegd, naargelang de voorkeur van de deelnemers, kunnen we de route altijd nog aanpassen. We kunnen ook direct doorrijden naar de Ardennen. Spa-Francorchamps ofzo, is toch allemaal binnen een paar minuten. Vooral vanaf de Voerstreek kunt je echt lekker ongestoord gassen en opschieten. Afijn, dat zien we dan wel. Eerst maar eens een datum afspreken!
do feb 24, 2011 11:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
is er al een datum??? zet mij maar bij twijfelaars
do feb 24, 2011 11:58 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
|
Nog niet. Het zal iig vóór het eerste weekend van juni moeten gebeuren. Liefst in de maand mei. In april weet ik niet of het weertype dan al goed is. Na juni kan ook niet want dan ga ik verhuizen en zet ik de RS ook te koop. Heb je al eventuele suggesties?
(p.s. ik heb op de vorige pagina beschreven hoe jullie vanuit het westen, het snelste/beste via Valkenswaard en een klein stukje Vlaanderen kunnen rijden)
vr feb 25, 2011 12:11 am |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
ergens in mei zal ideaal zijn alleen niet in de meivakantie want dan moet ik deze meeting missen dat zou ik erg jammer vinden
vr feb 25, 2011 1:02 am |
|
|
MauritsRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
|
Ja opzich ergens in mei, ik denk gewoon een datum prikken en dan zeg je alle minder belangrijke dingen maar lekker af
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
|
vr feb 25, 2011 1:42 am |
|
|
Alain...
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 04, 2010 1:25 am Berichten: 256 Woonplaats: Vijlen, Zuid-Limburg
|
Ik doe mee mits mn snelheid (80km/h) geen probleem is Je mist trouwens een ontzettend geil stuk emmanuel, van Oud-Lemiers tot in Aken is Senserbachweg, van daaruit ben je binnen 2 minuten op het drielandenpunt Nog wel een aantal andere stukjes maar daar zoek ik wel ff wat afbeeldingen van, ben niet voor niets geboren en getogen hier.
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=17717 follow me!
|
vr feb 25, 2011 9:47 am |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
In mei is het vrij moeilijk plannen omdat dan de centraalexamens zijn van de middelbare school. Deze lopen van 16mei t/m 31 mei. De week tussen de mei vakantie en de centraalexamens is een optie (9t/m15 mei) dan zijn ook de centraalexamen leerlingen vrij.
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
vr feb 25, 2011 12:33 pm |
|
|
Nice
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 8:12 pm Berichten: 611 Woonplaats: Terheijden
|
bij die 6de foto in die beginpost had ik een lekke band toen we op vakantie waren met de fiets he
_________________ ||||||||| Aprilia Sx'08 |||||||||
|
vr feb 25, 2011 1:00 pm |
|
|
|