Auteur |
Bericht |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
Nightmare5 schreef: Ey neefie
hah jij is neefie man,
mare ze weten al wel een beetje wat het word hoor
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
zo mei 21, 2006 7:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
hahahahha ok mischien houd hij mijn RS50 ook nog wel bij
lol dat doen er waarschijnelijk hele hoop, maar euh mischien heb je nog intresse in een yassuni uitlaat zonder demper ? ik weet niet wat voor een het is mja ik weet alleen dat hij niet voor een standaard blok is
Naja ik hoor het wel sterkte.
Greetz
- Team H-p-c.nl -
|
zo mei 21, 2006 8:02 pm |
|
|
Derbi-driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2004 11:36 am Berichten: 212 Woonplaats: kerkwerve
|
wat ook mega uniek zou zijn op die brommer is een schijfrem zoals Beuls dat hebben, aan de velgrand bevestigen, heb je derict een schijf van pakweg 16inch ofzo
_________________ Mitshubishi Eclipse '95 2L 150pk :|
|
zo mei 21, 2006 9:05 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Nightmare5 schreef: hahahahha ok mischien houd hij mijn RS50 ook nog wel bij lol dat doen er waarschijnelijk hele hoop, maar euh mischien heb je nog intresse in een yassuni uitlaat zonder demper ? ik weet niet wat voor een het is mja ik weet alleen dat hij niet voor een standaard blok is Naja ik hoor het wel sterkte. Greetz
Als jij zo goed weet wat het wordt weet je ook dat er helemaal geen yasuni op kan... Of zijn er tegenwoordig yasuni 4takt uitlaten?
|
zo mei 21, 2006 10:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
Nightmare5 schreef: hahahahha ok mischien houd hij mijn RS50 ook nog wel bij lol dat doen er waarschijnelijk hele hoop, maar euh mischien heb je nog intresse in een yassuni uitlaat zonder demper ? ik weet niet wat voor een het is mja ik weet alleen dat hij niet voor een standaard blok is Naja ik hoor het wel sterkte. Greetz
@ nightmare : als jij een yasuni heb dan wil ik die wel overkopen, maar ik kan um idd wat peterrs zegt niet op mijnes kwijt, mare zins wanneer heb jij een rs?... anders kom ik binnenkort wel ff langs
@ Patrickkooijman, het heeft wel met het onderstel te maken ja.. meer zeg k niet,
- Team H-p-c.nl -
|
ma mei 22, 2006 12:17 am |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Adri schreef: [ mare zins wanneer heb jij een rs?... anders kom ik binnenkort wel ff langs
Sinds gisteren 13:00 als ik het goed gelezen heb ik het nieuwste aanwinst topic
_________________ De NnisRs
|
ma mei 22, 2006 2:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
patrickooijman schreef: wat ook mega uniek zou zijn op die brommer is een schijfrem zoals Beuls dat hebben, aan de velgrand bevestigen, heb je derict een schijf van pakweg 16inch ofzo
Buel
dat is niet egt goed voor elkaar te krijgen. dan moet je aan je velg gaan lassen en dan ook nog zorgen dat hij perfect in balans is en dat de schaf super recht zit.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma mei 22, 2006 5:02 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
DennisRS schreef: Adri schreef: [ mare zins wanneer heb jij een rs?... anders kom ik binnenkort wel ff langs Sinds gisteren 13:00 als ik het goed gelezen heb ik het nieuwste aanwinst topic
Klopt ! moet nog foto's maken maar ik weet niet zo super veel van brommers af ik heb er nooit een eigenlijk gemogen voor m'n 16'e
@Adri: ik weet niet wat voor Yassuni het is ik maak nog wel een foto en stuur je die, het belangerijkste voor mij is ff een certificaat halen en m'n helm
|
ma mei 22, 2006 6:41 pm |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
|
Zo nou hier dan maar een kleine update.
jullie willen fotos zien nou bijdeze, ik heb wat plaat werk mee gebracht van me werk om een beetje te kijken hoe het zou staan naja best gaaf :) dus kan wezen dat ik dat gewoon gebruik.
verder me stuurtje is propje vol
en mijn Harris voetsteun (rechts) zit nu goed vast, het paste namelijk niet dus heb ik de ogen van het frame verlast :)
maargoed wat foto's :)
- Team H-p-c.nl -
|
wo mei 24, 2006 7:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
ziet er goed uit allemaal
wo mei 24, 2006 8:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
inderdaad, precies heel goed bezig, maak er iets moois van, doe gwn zo veder, dan wordt het wel wat
wo mei 24, 2006 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Adri
ApriliaForum Member
|
weet wel hea dat ik um eerst helemaal opbouw en rijdend maak en dan pas uitelkaar trek en ga spuiten, coaten,nieuwe boutjes, moertjes, ringetjes, klemmen, veren etc etc
dat is voor mij wat makkelijker :)
en voorvork de andere voorvork komt ook zodra die weer uitelkaar gaat voor het coaten e.d. :)
- Team H-p-c.nl -
|
wo mei 24, 2006 9:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
stratobender
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 15, 2005 1:48 pm Berichten: 80 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Gooik
|
Dit is reeds een echt gruwelijk vet project
zeer netjes gedaan, zeer origineel, knap werk
hou ons op de hoogte met veel fotos, dit is genieten voor ons
_________________ aprilia
-only-the-brave-
|
vr jun 02, 2006 11:00 pm |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
|
gaat goed komen als iemand nou even voor mij de diameter geeft van een aprilia rs50 of futura stuurpen... dan ken ik NOG weer verder met me project !
- Team H-p-c.nl -
|
zo jun 04, 2006 10:05 am |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ik heb er een los liggen zo een pen, zal strax ff meten