Jsk aprilia rs50 melandri replica : Poll
Jsk aprilia rs50 melandri replica : Poll
Auteur |
Bericht |
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Re: Jsk aprilia rs50 tetsuya harada : Probleem vraagje P 37
Net even alles gedaan,
- Sproeier 96 - carb schoongemaakt - Pakkingen goedgelegt
En ik heb hem nog niet geprobeerd, Maar de bougie vonkten niet, Dus straks even nieuwe halen,
Okal is me accu een beetje op dan moet de bougie het gwn doen, Dus denk dat het daaraan licht, Naja over 1 uur weten we het
---- Goede nieuws, Hij start gauw en loopt goed (Sproeier 96)
Minder fijn nieuws, Hij rookt ontzettend en het stinkt ook nog is erg, De rook is niet echt 100% wit beetje grijzig, Dus ik denk dat ikopzoek moet naar een iets dikkere pakking
|
vr feb 11, 2011 5:11 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Ik denk dat je sproeier te groot is. Want roken en stinken duid op een te grote sproeier. Dus ik zou t kleiner zoeken, zet btw even je gasnaald op de middelste stand indien dat nog niet is.
|
za feb 12, 2011 1:32 am |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Okej dan doe ik dat,
|
za feb 12, 2011 10:55 am |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Hmm situatie op het moment,
Kleine sproeier. Geklooit met de luchtschroef,
Loopt opzich prima, Maar zodra ik in hogere toeren kom rookt hij weer als de malle (Wel iets minder) Als ik in zijn 1 rij weinig rook, Maar zodra ik in zijn 3/4 zit en kijk in me spiegels blijft er een mooie rookwok achter me hangen,
Moet nog kijken naar me gasnaald, Maar denk dat het ook weinig uit maak
|
za feb 12, 2011 12:49 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Nogmaals, je kunt posts wijzigen, zodat je niet dubbel hoef te posten waardoor t forum overzichtelijk blijft.
Wat heb je aan de luchtschroef gedaan? Die moet je gewoon op 2 slagen eruit zetten..
|
za feb 12, 2011 2:34 pm |
|
|
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
1.5 is zat
za feb 12, 2011 2:41 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Ik vind 2 post nog wel meevallen hoor jesse, Maar ik zo het niet meer doen , Ik denk trouwens het probleem te hebben gevonden , Ik heb nu een dikke oranje koppaking, Toen ik hem kocht zat er een dunne zwarte, Allen ik denk dat nu door de nieuwe kop die oranje net niet kan, Dus ik ga denk ik dinsdag ofzo een dunne zwarte koppaking kopen, En zo'n oranje middepakking, En nieuw kvs, Als hij het dan nog niet doet, Dan heb ik werkelijk geen idee,
|
za feb 12, 2011 5:04 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
(Dubbel post weet ik), Maar even de nieuwtjes,
Hij lekt (Kvs) gellukig niet erg want de meeste kvs is toch al opgegaan in rook omdat die pakkingen niet goed zijn.
Hoe dan ook morgen nieuwe kvs kopen een nieuwe goede pakkingen.
Ook kwam ik er achter dat ik waarschijnelijk een dr50 cilinder heb (Zwart + logo) dus het lijkt er wel op.
Dus hopelijk leeft hij morgen weer in iedergeval voor maandag want dan heb ik praktijk.
|
do feb 17, 2011 9:39 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Vlieg gelijk langs de Mediamarkt en koop daar een goede camera, kan je een goede foto maken en die hier laten zien in tweevoud Hoe hard loopt ie nou ongeveer?
do feb 17, 2011 9:56 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Hheh een paar pagina's terug schreef ik nog dat ik binnenkort een goede camera krijg Hij loopt nou 90/95 ------ Faaaaal, Om een lang verhaal kort te houden. Na wel geteld 63,75 te hebben verkloot aan mijn cilinderkop+Pakkingen+kvs bleek de oplossing voor wel geteld 2,50 te zijn. Omdat die kut tnt cilinderkop telkens het niet doet had ik maar een dunne am6 zwarte pakking gekocht voor oud model, Maar zelfs toen lekte hij allen dit keer van buitenaf, En omdat ik het een beetje irri begon te vinden om telkens die kop er af te draaien bedacht ik de oplossing, Ik nam de oude cilinderkop mee naar de brommerboer, En vroeg of hij het kon repareren, En ja hoor dit kon voor een paar luttele euro's. Probleem opgelost
|
do feb 17, 2011 9:59 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Re: Jsk aprilia rs50 tetsuya harada : Faal P39
Ik word helemaal gek hiero,
Kvs is niet de rook oorzaak, En hij rookt nog steeds erg, Soms wit soms een beetje grijzig. Had al met de luchtschroef gespeeld maar deed hem niks, Zou het soms de sproeier zijn? Zit nu 89 in ofzo.
Als ik hem start is er geen rook, En als ik rij ook niet maar zodra ik in hoge toeren komt begint hij te roken, En als ik dan geen gas geeft blijft hij rooken (Minder erg natuurlijk),
|
za feb 19, 2011 4:51 pm |
|
|
-Nick-
ApriliaForum Member
|
Hmmmmmm tis gewoon rommel
_________________ Derbi Xrace 09!!!!!!! viewtopic.php?f=11&t=17664
|
za feb 19, 2011 5:51 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Nee een derbi xrace is natuurlijk geweldig Maar wat zou het kunnen zijn? Te groote sproeier? Te klein? Verkeerde olie afstelling? Ik word er echt gek van nog effe en ik flikker dit ding bij de brommer boer en dat ben ik niet gewend Ook nog is 2 dagen voor praktijk, Naja de persoon met de goede oplossing geef ik ooit op een meeting een bloemetje
|
za feb 19, 2011 10:53 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
mischien je keering aan de kopelingskant lek
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za feb 19, 2011 10:58 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Volgens mij waren de keringen niet zo heel lang geleden vervangen (volgens mij rond de 300/400 km terug), Dus weet niet of het daaraan kan liggen.
Hoe kan ik dat cheken?
|
za feb 19, 2011 11:05 pm |
|
|
|