Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: team rs - aprilia rs- POLLL
want?? aangezien ik met kuipen ga rijden word het moeilijk starten
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo feb 16, 2011 4:58 pm |
|
|
Bromgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 27, 2008 9:34 am Berichten: 96 Woonplaats: Limburg!
|
Wat een schoon ding
|
wo feb 16, 2011 5:55 pm |
|
|
AnthonievS
ApriliaForum Member
|
Ik vind die aprilia's met zo'n een bolle voorkap zacht gezegd: "lelijk" maarja iedereen z'n eigen smaak.. Doe maar racer;)
|
wo feb 16, 2011 5:59 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Bromgek, ?? AnthonievS, en jij hebt een my en daar is mijn mening over algemeen bekent mijn rs is tenminste een echte aprilia
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo feb 16, 2011 6:01 pm |
|
|
AnthonievS
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: Bromgek, ?? AnthonievS, en jij hebt een my en daar is mijn mening over algemeen bekent mijn rs is tenminste een echte aprilia my Limited edition;) maar ik heb een vraag... wat voor uitlaat zou ik onder m'n my zetten?
|
wo feb 16, 2011 6:05 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
kan je beter hier vragen: viewtopic.php?f=9&t=2214
wo feb 16, 2011 6:07 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
AnthonievS schreef: team-rs schreef: Bromgek, ?? AnthonievS, en jij hebt een my en daar is mijn mening over algemeen bekent mijn rs is tenminste een echte aprilia my Limited edition;) maar ik heb een vraag... wat voor uitlaat zou ik onder m'n my zetten? ja een my dus, dus ook geen echte aprilia en voor zover ik weet is de jouwe niet limeted fabrieksaf en idd vraag maar in dat andere topic
|
wo feb 16, 2011 6:11 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
AnthonievS schreef: team-rs schreef: Bromgek, ?? AnthonievS, en jij hebt een my en daar is mijn mening over algemeen bekent mijn rs is tenminste een echte aprilia my Limited edition;) maar ik heb een vraag... wat voor uitlaat zou ik onder m'n my zetten? Jij heb geen limited edition, jij hebt de schade/opknap editie by scootech. En t is niet netjes om die vraag over je uitlaat in iemand anders zn topic te zetten. Wallie, als dat tenminste je echte naam is en je naam niet henk is. Alsjeblieft, en doe maar streetfigtah, is gewoon dik met je setup.
|
wo feb 16, 2011 6:40 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
men echte naam is walter die naam gebruik ik niet tot ik 40 ben en doe niet sf dan heb ik geen licht en dergelijken, vind ik zonde, racer is gewoon af
|
wo feb 16, 2011 6:43 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Oke, goed, wallie . Je kan toch zo klein lampje doen, wat veel van die streetfighters hebben? En dan een usd voorvork
|
wo feb 16, 2011 6:45 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
nje gaat m niet worden, doe hem leker race, dan heb ik nog tijd over voor me volgende project
|
wo feb 16, 2011 6:47 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
team-rs schreef: Bromgek, ?? AnthonievS, en jij hebt een my en daar is mijn mening over algemeen bekent mijn rs is tenminste een echte aprilia nu ben je officieel een held
wo feb 16, 2011 11:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Ik heb straks ook gewoon verlichting op mijn SF? En Marien, jij gaat van emohaat naar emoliefde?
do feb 17, 2011 2:52 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja en je punt is?
|
do feb 17, 2011 1:31 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
frishh schreef: Ik heb straks ook gewoon verlichting op mijn SF? En Marien, jij gaat van emohaat naar emoliefde? ach ik heb wel eens een meningsverschil, maar dis is gewoon een heldenuitspraak jammer dat dat topic weg is
do feb 17, 2011 2:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
|