Geregistreerd: za aug 28, 2010 8:11 pm Berichten: 68 Woonplaats: Schoondijke
Re: Aprilia rs 50 nero black
we hebben gekeken naar alles vandaag en kon niet egt iets vinden maar het probleem is minder maar is er nog wel waarschijnlijk toch meer even bij de maker zetten dan
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
JvS schreef:
Dan trekt die ergens lucht aan buiten de luchtfilter om. Lucht mag alleen binnenkomen via de luchtfilter.
maakt niet gek veel uit als het om t filter langs komt toch, als het maar via het inlaatgat in de carb komt? als het via je olieinlaat oid komt heb je wel een probleem
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
ja maar hij misschien niet als hij niet weet wat valse lucht is rij je met het mengpompje of meng je zelf? want als de olie inlaat niet dicht gemaakt is kan hij daar lucht langs trekken, of als je een powerboxaansluiting hebt kan hij daar ook lucht trekken.. en bij een kameraad van mij miste zn luchtschroef, dus zelfs daar kan het dan zitten
Geregistreerd: za aug 28, 2010 8:11 pm Berichten: 68 Woonplaats: Schoondijke
Re: *update* (filmpje p2) Aprilia rs 50 nero black
@JvS
Mijn broer heeft het gisteren getest met choke erop en dan zakt hij weer even in zijn toeren, en ik weet niet of hij een stuk harder rijd want dit gebeurt al na een klein minuutje dus kan er niet egt op rijden
dus jij zegt goed laten afstelling plus een nieuwe sproeier erin?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum