Auteur |
Bericht |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
wel leuk.... alleen zit dat nou lekker dat plankje ? en ik zou een stel futura velgen met monobrug zoeken of een stel NS1 wielen...
|
di mei 16, 2006 3:57 pm |
|
|
laurenss
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 18, 2006 4:59 pm Berichten: 40 Woonplaats: Doetinchem
|
1 woord: Apart
Apart is altijd wel orgineel
|
di mei 16, 2006 5:16 pm |
|
|
Koen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 02, 2005 6:09 pm Berichten: 141 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Oosthuizen
|
Ziet er leuk uit, heb je mooi gemaakt
Ik vind hem wel vet
Maar rijdt het ook nog wat, zo'n semi automaat?
_________________ AF1 powerrrrrrrr.........
|
di mei 16, 2006 9:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
markie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 02, 2006 8:35 pm Berichten: 11 Woonplaats: Oosterhout
|
zo'n semi automaat rijdt zeker beter... je kan dan ook sneller schakelen
_________________ wat zouden sterren wensen bij het zien van vallende mensen?
|
vr mei 19, 2006 10:55 am |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
[YRT] schreef: wel leuk.... alleen zit dat nou lekker dat plankje ? en ik zou een stel futura velgen met monobrug zoeken of een stel NS1 wielen...
jah vroeg ik mij ook wel af.. zit dat lkkr dat zadel?
maar ik vind dat die velgen hem juist apart maken.. toch nog een beetje het oude erin
vr mei 19, 2006 12:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
markie schreef: zo'n semi automaat rijdt zeker beter... je kan dan ook sneller schakelen
Hoe gaat dit in zijn werking?? Is het dan alleen met je voet dus niet meer koppeling in enz.?
|
vr mei 19, 2006 12:51 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja gewoon zonder koppelen.
Kan je met je RS ook gewoon doen als je omhoog schakelt. Doen ze in de MotoGP trouwens ook.
|
vr mei 19, 2006 12:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Ja gewoon zonder koppelen. Kan je met je RS ook gewoon doen als je omhoog schakelt. Doen ze in de MotoGP trouwens ook.
is dat zonder koppeling niet slecht??
en in MotoGP doen ze omlaag schakelen om versnelling hoger te komen.. eerste dat ik het zag, ik keek echt zo
|
vr mei 19, 2006 1:15 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
heeft af1 sintesi ook
vr mei 19, 2006 1:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Schakelen zonder koppelening is best wel slecht omdat het blok er niet op is gebouwt en bij een GP machine schakelt de ontsteking uit op het moment dat je het pedaal naar beneden duwt om voor een fractie van een seconde.
Een Sintesi schakelt ook 1 naar beneden en de rest omhoog net zo als de rest, tenzij er een ander blok in is gezet of een andere schakelwals.
|
vr mei 19, 2006 1:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Dat omlaag schakelen om op te schakelen stelt geen reet voor. das kwestie van het stangetje op je as uit je blok omdraaien en je schakelt hetzelfde.
tis met de brommer best te doen dat voel je vanzelf wanneer je kan schakelen. kwestie van druk op je pedaal houden. dan voel j ezelf wanneer het kan
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr mei 19, 2006 2:30 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Ja en onder tussen slijten er stukken van de nokken en tandwielen af, neem aan dat je het over op schakelen zonder koppeling bedoelt? lekker is dat de nokken tagen de tandwielen aan drukken met 12000 toeren per minuut.
Gewoon de koppeling gebruiken, gaat alles veel langer mee.
|
vr mei 19, 2006 3:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
de eerste zin is om het schakelen om te draaien. de 2e zin is voor degene die het wil doen/proberen om zonder kopp te schakelen.
zoveel brommers zijn er niet die 12.000 rpm maken. en wie zegt dat je daar pas kan schakelen?
verder is het maar een brommer. en als je mensen ziet rijden af en toe is dit nog het minst erge wat je kan doen. Slijten doet het tog wel
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr mei 19, 2006 5:03 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Met AM6 blok zou ik ook niet zo snel zonder koppeling schakelen, het kan wel, maar je moet gewoon niet te vaak doen... Met derbi blokken kan het wel een stuk beter...
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
vr mei 19, 2006 5:06 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Fast-Rider schreef: de eerste zin is om het schakelen om te draaien. de 2e zin is voor degene die het wil doen/proberen om zonder kopp te schakelen.
zoveel brommers zijn er niet die 12.000 rpm maken. en wie zegt dat je daar pas kan schakelen?
verder is het maar een brommer. en als je mensen ziet rijden af en toe is dit nog het minst erge wat je kan doen. Slijten doet het tog wel
mijne gaat zelfs voorbij het 12,000rpm streepje
ik schakel wel met koppeling, das toch het beste en het zit er niet voor nix
|
vr mei 19, 2006 5:23 pm |
|
|
|