HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo dec 25, 2024 6:16 am




Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Circuit Honda CBR 900 RR 1997 
Auteur Bericht
schakelfreak
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 4:05 pm
Berichten: 375
Woonplaats: Leimuiden
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
kleine update
Nieuwe klauwen
Verse brembo lcf 600 remvloeistof
Ferodo cp211 remblokken
ben benieuwd hoe het gaat remmen

Aankomend weekend wil ik de kappen een kleurtje gaan geven
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Kawasaki ZX-10 R '04
Honda CBR 900 RR '97
2009 -[ Zandvoort 2:12,5
2010 -[ Zandvoort 2:05,4 - Assen 2:05,500
2011 -[ Zandvoort 2:01,9 - Assen 2:00,330
2012 -[ Assen 1:57,035


wo feb 02, 2011 12:37 am
Profiel WWW
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm
Berichten: 1896
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
Wat is de meerwaarde van die tjoenings remvloeistof? ga je er hardah van?

_________________
Afbeelding
Afbeelding


wo feb 02, 2011 12:39 am
Profiel
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm
Berichten: 2159
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
SuMo-rider schreef:
Wat is de meerwaarde van die tjoenings remvloeistof? ga je er hardah van?


bedoel je niet... zachtah?


wo feb 02, 2011 12:43 am
Profiel
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm
Berichten: 1896
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
neej man, minder weerstand vd remmen = hardah :p

_________________
Afbeelding
Afbeelding


wo feb 02, 2011 12:45 am
Profiel
Aprilius
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am
Berichten: 1837
Woonplaats: Bij moeke
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
Racing remvloeistof + Race remmen = kortere remweg = Sneller gaan :^^:

_________________
marien schreef:
En godverdomme nou ben ik vergeten de thee af te maken, Omdat ik te druk was met kankeren.


wo feb 02, 2011 3:24 pm
Profiel
SiFu
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 15, 2008 10:10 pm
Berichten: 114
Woonplaats: Zeeland
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
Kookpunt zal wel hoger leggen, waardoor je minder snel last hebt van fading?

_________________
CBR 929 RR - Fireblade'


wo feb 02, 2011 4:24 pm
Profiel
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm
Berichten: 1896
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
Aprilius schreef:
Racing remvloeistof + Race remmen = kortere remweg = Sneller gaan :^^:

Afbeelding

_________________
Afbeelding
Afbeelding


wo feb 02, 2011 6:06 pm
Profiel
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm
Berichten: 1896
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
SiFu schreef:
Kookpunt zal wel hoger leggen, waardoor je minder snel last hebt van fading?


Zou ie daar last van hebben gehad dan?

_________________
Afbeelding
Afbeelding


wo feb 02, 2011 6:07 pm
Profiel
SiFu
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 15, 2008 10:10 pm
Berichten: 114
Woonplaats: Zeeland
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
Geen idee, maar als je toch al aan het verbeteren bent en nieuwe remolie moet hebben, zou ik zelf ook gelijk voor goed spul gaan ;)
Alle kleine beetjes helpen tenslotte

_________________
CBR 929 RR - Fireblade'


wo feb 02, 2011 6:22 pm
Profiel
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm
Berichten: 1896
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
true true, maar het lijkt me een zinloze investering als je toch niet aan dat kookpunt komt.

_________________
Afbeelding
Afbeelding


wo feb 02, 2011 6:25 pm
Profiel
No fear
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm
Berichten: 2269
Woonplaats: China
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
Je ken er ook dot 5 ingooien. Dat gebruiken ze in de racerij. Enige nadeel is dat het samendrukbaar is bij hoge temperaturen en niet hygroscopisch is.

_________________
Power is useless without control!


wo feb 02, 2011 6:48 pm
Profiel
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm
Berichten: 2159
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
hygroscopisch.. als ie dat niet is is het juist een voordeel.


wo feb 02, 2011 7:42 pm
Profiel
schakelfreak
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 4:05 pm
Berichten: 375
Woonplaats: Leimuiden
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
De remvloeistof van brembo is inderdaad bestand tegen hogere temperaturen zoals Sifu opmerkte.
Ik moest toch nieuwe hebben en voor die paar knaken meer, waarom ook niet. :P
De cp 211 ferodo remblokken zijn de beste van dat merk waar redelijk goede ervaringen overzijn.
De remklauw die er nu opzit, zit origineel op de cbr600rr '03-'04 en fireblade '00-'03.
In theorie zou het een redelijke stap remkracht meer kunnen worden.

Als ik voor weinig nog een mooie rempomp tegenkom zal ik daar misschien ook nog in investeren.

remkracht is iets wat altijd beter kan :^^:

_________________
Kawasaki ZX-10 R '04
Honda CBR 900 RR '97
2009 -[ Zandvoort 2:12,5
2010 -[ Zandvoort 2:05,4 - Assen 2:05,500
2011 -[ Zandvoort 2:01,9 - Assen 2:00,330
2012 -[ Assen 1:57,035


vr feb 04, 2011 6:40 pm
Profiel WWW
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm
Berichten: 1896
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
hoeveel mm moet je hebben? 19 zeker?

_________________
Afbeelding
Afbeelding


vr feb 04, 2011 7:12 pm
Profiel
schakelfreak
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 4:05 pm
Berichten: 375
Woonplaats: Leimuiden
Bericht Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
yup 19mm

mini update, heb de topkuip een kleurtje gegeven van het weekend.
ff snel blanke besteld vandaag, vandeweek hoop ik dit erop te spuiten, kan het even een paar dagen drogen en het polijsten beginnen.

Ben benieuwd of het een beetje aantoonbaar word. Zo niet jammer dan, rijden we wel jaartje door en dan weer een poging :P

Wil het beestje eignelijk ook weer even voor een proefrondje op industrieterein uitlaten alleen moet me nieuwe ketting slider voor om de achterbrug nog binnen krijgen...

_________________
Kawasaki ZX-10 R '04
Honda CBR 900 RR '97
2009 -[ Zandvoort 2:12,5
2010 -[ Zandvoort 2:05,4 - Assen 2:05,500
2011 -[ Zandvoort 2:01,9 - Assen 2:00,330
2012 -[ Assen 1:57,035


ma maart 21, 2011 1:20 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: