Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Koppelstuk brommeraanhanger
Dag.
Ik had een vraag, wil iedereen hier even zijn of haar idee van hét beste koppelstuk voor een brommeraanhanger maken. Je hebt dus een buis die evenwijdig loopt met je brommer, dan komt `het koppelstuk` en dan komt weer een stuk buis, en de rest van de aanhanger.
Brand los s.v.p.
Commentaar over andermans ideeën doen jullie trouwens maar via PB ik wil hier namelijk gewoon puur wat ideeën hebben staan!
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
do jan 20, 2011 4:49 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Re: Koppelstuk brommeraanhanger
Waarom niet gewoon een trekhaak? op de buis van de brommah: deze of dezeop de kar: deze
do jan 20, 2011 5:12 pm |
|
|
Martijn-Af1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 23, 2009 3:52 pm Berichten: 569 Woonplaats: Deventer
|
Bots:
_________________ Aprilia MX 50 Aixam A540 Ford 4000 MC Cormick D326 Beta Tools Piraten Team Oxe
marien schreef: Gedore is net als Atlas. Ten opzichte van Gedore is alles gammel.
|
do jan 20, 2011 5:18 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
|
do jan 20, 2011 5:29 pm |
|
|
GerardMX
ApriliaForum Member
|
als je het makkelijk wil houden gewoon een soort trekker trekhaak aan je brommer maken, en dan op de ''dissel'' van je kar een plaat met een dik gat erin, dan zoek je zon pen op die ze bij trekkers gebruiken, je hebt ze in dikke maten en in dunne maten.... als je begrijpt wat ik bedoel? anders wil k wel n keer fotos maken van onze trekkert zou ook met een dikke bout met een gat onderin kunnen en dan zon dikke splitpen erin.. is misgien wel beetje beunmanier maarja en anders misgien deze gebruiken: http://www.btndehaas.nl/machines-gereed ... -kogel-penhier hebben ze nog wel meer dingen om trekhaken mee te maken...ook goedkope verlichting etc ik geef meteen toe dit zijn wel eenbeetje beunmanieren maar het is een manier
_________________ liever een vette bougie dan een schrale zuiger..
|
do jan 20, 2011 6:09 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
wat jij bedoelt heet een vangmuil koppeling
_________________ bier is lekker
|
do jan 20, 2011 6:55 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
op wat voor n brommer wil je t maken? want dat maakt nogal uit voor de mogelijkheden
do jan 20, 2011 9:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
ik denk een aprilia sx
do jan 20, 2011 9:22 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Dan eerder een senda, gezien die die heeft Maakt niet uit voor de mogelijkheden natuurlijk. Maar ik zou goeie klemmen zoeken en dan zo'n trekhaak als die citta vastmaken aan je achterbrug met die klemmen.
do jan 20, 2011 9:43 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
k zou idd kijken naar klemmen die om je achterbrug toe kunnen (met rubbers oid zodat je je achterbrug niet verneukt en hij niet gaat schuiven) en dan ze achter je achterwiel bij elkaar laten komen, daar trekhaak er tussen boemen... lijkt me het best een te pakken die de schroefgaten zegmaar dwars op de rijrichting heeft, dus 2 achter elkaar
do jan 20, 2011 9:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Bart beun dr een dikke kieperknobbel dan kan je voorwiel ook is van de grond komen
do jan 20, 2011 10:00 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
miedema wtf
do jan 20, 2011 10:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
|