Auteur |
Bericht |
-=GizMo=-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 4:38 pm Berichten: 31 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Amsterdam
|
hehe.. toch bedankt.. maar zelfs de brommer zaak weet het niet vaag kut ding..
|
wo mei 10, 2006 9:00 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
een verkeerde, oude, kapotte, gevallen bougie die niet genoeg warmte af kan geven aan de ped en dus het koelings systeem ? ![ohmy :!:](./images/smilies/ohmy.gif)
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
wo mei 10, 2006 9:16 pm |
|
-=GizMo=-
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 4:38 pm Berichten: 31 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Amsterdam
|
uuh nee denk het niet.. maar bedanlt iig
|
wo mei 10, 2006 9:29 pm |
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
-=GizMo=- schreef: dat scheelt maar iets van 2 mm denk ik anders word hij echt te dun.. of heb ik dat fout
Scheelt wel iets meer als 2mm, er zit een vernouwing in van 5mm, als je die uitboort scheelt het heel wat.
Ik denk toch echt dat het of vuil is of de pomp stuk
|
wo mei 10, 2006 9:43 pm |
Persoonlijk album
|
-=GizMo=-
ApriliaForum Member
|
pomp werkt echt zekerweten.. maar het kan idd vuil zijn.. maar hoe controleer je zoiets?..
|
wo mei 10, 2006 9:54 pm |
|
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
er af halen ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif) en testen door hem er ook af te halen in zen 1 te zetten en vooruit duwen en kijken ofdat ie mee draait
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
wo mei 10, 2006 9:59 pm |
|
-=GizMo=-
ApriliaForum Member
|
nee me radiateur.. pomp doet het.. sorry mijn fout
|
wo mei 10, 2006 10:15 pm |
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Na een tijdje komt er allemaal modder etc in je radiateur, tussen de spijlen. Kan je eraf blazen met een compressor en voorzichtig met een platte schroevendraaier peuteren. Tis niet zoveel werk en je komt erachter of dit het was.
|
wo mei 10, 2006 11:48 pm |
Persoonlijk album
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Ik bedoel meer vuil en schilvertjes die in het koel systeem zitten die de kanaaltjes van de radiator blokkeren of van de waterpomp waar dat plastic buisje er op gaat, gaatje in de vernouwing is maar 5mm groot, opboren naar 12mm heeft dus zeker wel zin.
Hoe weet jij dat de pomp werkt? heb je het slakehuis er af gehad en gekeken of hij echt draaide?
Ik heb het een keertje gezien zelfs dat hij dan draaide maar dat tandjes van de aandrijving gewoon weg waren gesleten aan de binnenkant dus als je het vliegwiel met de hand ronddraaide en het schoepenradje vast hield draaide hij een klein eindje tot waar er helemaal geen tandjes waren en dan hield je hem makelijk tegen met de hand.
|
do mei 11, 2006 10:51 am |
Persoonlijk album
|
-=GizMo=-
ApriliaForum Member
|
nou die water pomp werkt echt die hou ik echt niet tegen..
maar dat uitboren ken ik dus wel gaan doen.. hebben jullie dit zelf ook gedaan..
iemand adviseerde me ook om er een radaiteur op te zetten van een rs50 (ouwemodel, is dikker namelijk)
|
do mei 11, 2006 8:34 pm |
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
Je kan er wel een andere radiateur opzetten maar dan klopt er nog steeds iets niet.
Want hij hoort niet zo warm te worden
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
do mei 11, 2006 9:43 pm |
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
|
Ik heb hem uitgeboort voor mijn snelle setup.
Radiator van 1999 tot 2001 past in ieder geval en is 2 keer zo dik als de nieuwe radiators.
|
do mei 11, 2006 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
-=GizMo=-
ApriliaForum Member
|
eigelijk klopt alles.. wat ik kan controleren behalve dan die radiateur.. dus ik dacht als ik dan toch een nieuwe of 2e handse ga zoeken doe ik die ouwe.. die is dan dikker dus beter..
|
do mei 11, 2006 10:18 pm |
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
wat noem jij heet ?
|
vr mei 12, 2006 8:12 am |
|
rain man
ApriliaForum Member
|
mijn brommer kwam altijd tot het einde van blauwe vlakje, maar laatste tijd werd ie steeds warmer en kwam ie tot einde tweede vlakje (in het midden zegmaar) ik heb de radiateur helemaal uitgeblazen en hij komt nu nog tot halvewege tweede vlak. dat is denk ik niet zo'n probleem met dit weer, maar die van mijn broertje blijft netjes in het blauwe en dat is exact dezelfde setup
|
vr mei 12, 2006 9:19 am |
|
|