thanks allen!
vandaag heb ik ff me rs laten schouwen, wat een gedoe zeg
Had voor smorgens een afspraak gemaakt. Kijk sochtens uit het raam stromende regen. Eerste tegenvaller. Of juist een voordeel. Want waar ik doorheen rijd is een hemel voor politie. En met regen blijven ze juist almaal binnen
Naja goed ik rijd dus compleet met regenoutfit de poort uit. en ja hoor bij het eerste stopligt wast alweeer raak. Een politie auto.
Toen zakte ik dus echt ff door de grond heen. Ik had op mijn vrije dag al zovroeg mogelijk een afspraak(09.15) gemaakt zijn er nog wouten. Had em zo vroeg gezet om dat mijn rsje niet verzekerd is..
Gelukkig zat in de auto de vader van mijn vriendin, dus gelukkig zwaaide ie ff naar mij en reden ze door. Had nogal een aantal boete's kunnen krijgen.
1 ik reed op het fietspad
2 geen gele stickers
3 met me stomme kop me certificaat thuislaten liggen
4 geen verzekering (dat komt omdat ik em eerst wilde laten schouwen, scheelt me 110 euro in verzekering, met of zonder kenteken
)
Toen kwam ik dus op de weg waar ik dus echt schijt voor ben. daar ben ik vorig jaar aantal x aangehouden met de vorige rs. De laatste x met de medeling dat ik nog een keer 31 moest rijden en ie werd ingenomen. Hoop boelshit dus, want ze hadden geen poot om op te staan tegen mij. Maarja daar kwam ik dus te laat achter. Mg gelukkig geen motorwout gezien heel de weg.
Daarna kwam ik dus gezellig bij de halfords aan, schouwen ging allemaal goed. Toen wilde ie me blok nummer opschrijven. Ik zo, hmm dat hoeft toch niet. Hij, ja is toch beter als ik het opschrijf. Waarop ik op antwoord, jij kent zeker aprilia niet met al die kut boutjes
uiteindelijk besloot ie het niet te doen
30 euro lichter kon ik weer over die rotweg met me hart in me keel trug rijden
Nou dan moet je nog een uitreksel halen. En ja hoor heb ik weer. We zijn pas geleden verhuist ivm scheiding ouders. Drm d8 ik, ik moet bij gemeente Veldhoven zijn om zo;n papiertje te halen. Nee hoor kan ik weer gezellig erug gassen naar eindhoven... In de tussen tijd moesk nog wat doen, kon niet meteen naar eindhoven fietsen. Naja goed, ik ga dus naar eindhoven (door de stromende regen) en jah hoor. 16.01 ben ik er. gemeentekantoor dicht om 16.00
dus weer trug door de regen naar huis.
almet al, me brommer is geschouwd. Ik zijknat, en me papieren zijn nog niet onderweg. Maarja we zullen maar denken komt goed
En verder heb ik uiteraard mijn a-p forum kentekenhouder, en binnekort een leuke update.. ( 2 zelfs
)
hier alvast een foto'tje: