Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: na stilstaan wegrijden.
volgens het nieuwe rijden moet je in een zo hoog mogelijke versnelling rijden, maar als je echt volgas moet geven om 6,5k toeren te halen lijkt me dat a. niet zuinig b. niet best voor je blok
ma jan 03, 2011 8:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
hahah oke ik ben al een heel stuk wijzer want in de 6 met 6.5k toeren versnelt hij ook niet. maar ga maar even de onderdelen bestellen.
|
ma jan 03, 2011 9:16 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
moet je misschien langer doortrekken in zn 5 of prop uit je uitlaat meppen voro zover die er nog in zit
ma jan 03, 2011 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
marien schreef: moet je misschien langer doortrekken in zn 5 of prop uit je uitlaat meppen voro zover die er nog in zit ja hij gaat ook gewoon goed als ik gewoon doortrek dan gaat prima. haal ik de 75 wel. maar als ik met 6.5k toeren reed en dan in zijn 6 reed ik mooi een 53 dus goede snelheid snapje. dus kan beter naar 4 of 5 gaan schakelen
|
ma jan 03, 2011 9:21 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
zou ik in ze 5 gaan rijden als ik jou was
ma jan 03, 2011 9:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
marien schreef: zou ik in ze 5 gaan rijden als ik jou was weet jij meschien ook of je de schakelpedaal anders kan instellen dan je zeg maar minder hoog moet schakelen want moet nu best hoog met me voet gaan om te schakelen en dat is best vervelend. is het denk je goed als ik vanaf 82 t/m 70 sproeiertjes te bestellen? wouter
|
ma jan 03, 2011 9:48 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
dan kun je de 2 hoger die iemand anders zei, en je kunt naar beneden... wanneer heb je de brommer aangeschaft? en is het een rs50 NM? dan kun je het stangetje tussen het voetpedaal en de schakelhevel op het blok iets korter of langer maken, maar dan moet je met terugschakelen dus verder naar beneden bij een MY kun je (geloof ik) het pedaal onder een iets andere hoek op de schakelas zetten, maar dat weet ik niet zeker
ma jan 03, 2011 9:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
marien schreef: dan kun je de 2 hoger die iemand anders zei, en je kunt naar beneden... wanneer heb je de brommer aangeschaft? en is het een rs50 NM? dan kun je het stangetje tussen het voetpedaal en de schakelhevel op het blok iets korter of langer maken, maar dan moet je met terugschakelen dus verder naar beneden bij een MY kun je (geloof ik) het pedaal onder een iets andere hoek op de schakelas zetten, maar dat weet ik niet zeker ik heb zelfde model als jou maar zal wel even met pendaal stangetje veranderen. denk dat dat wel helpt. bedankt he edit: ik heb de brommer gekocht bij leerkes motofun. wouter
|
ma jan 03, 2011 9:56 pm |
|
|
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
ik heb afgesteld.
heb er nu 74 in en me powerband is ook weer terug:D maar meschien nog wel even 72 in doen moet maar even kijken naar de bougie.
ging mooi:P bedankt voor al de hulp wouter
|
zo jan 09, 2011 9:33 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
mensen moeten egt is stopen met op de bougie kleur vertrouwen kijk naar waar in die stoterd, of gewoon niet leker draait en naar de tempratuur, en als dat goed is kijk je pas naar de bougie
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo jan 09, 2011 9:36 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
hij zegt toch net het liep mooi straks nog ff de bougie checken
zo jan 09, 2011 9:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
marien schreef: hij zegt toch net het liep mooi straks nog ff de bougie checken ja klopt, ik heb soms het idee dat hij nog een heeeeeeel klein beetje soms stotterd dus. maar voor de rest perfectos!!!!:D maar ik kijk dan gewoon naar bougietje voor extra want ik luister eerst gewoon naar de motor. wouter
|
zo jan 09, 2011 10:13 pm |
|
|
|