Auteur |
Bericht |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
johntzr schreef: 'k snap eigenlijk niet waarom je hem in wk kleuren maakt aangezien je deze kleurencombo misschien na het wk wel weer zat zult zijn maar 'k vind die geshopte puch wel grappig succes met je project verder ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
ach jij gewoon voor de lol , wij hadden paar jaar terug een oud dafje , helemaal oranje met idd ook rood wit blauwe velgen , 2 grote vlagen op het dak , en als nl weer had gewonnen gingen we weer met die auto hier over de weg crossen , wat altijd wel weer grappig gezicht was ,
ik zou idd ook voor de eerste gaan vind hem wel vet staan ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
do mei 04, 2006 10:04 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
Fast-Rider schreef: 1ste is mooi. maar ipv de strepen horizontaal te laten lopen kun je ook rond laten lopen hart blauw, omheen wit. en dan rood
maar dan zie je het tijdens het rijden niet meer zo goed.. ik zou gewoon rond om doen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
do mei 04, 2006 10:40 am |
Persoonlijk album
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
supervaags schreef: Fast-Rider schreef: 1ste is mooi. maar ipv de strepen horizontaal te laten lopen kun je ook rond laten lopen hart blauw, omheen wit. en dan rood maar dan zie je het tijdens het rijden niet meer zo goed.. ik zou gewoon rond om doen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
als je ze rond doet zie je dat juist wel goed.
als je zo horzontaal maakt onder het rijden zie je het dan juist minder denk ik.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
do mei 04, 2006 11:19 am |
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Citaat: motorisch: hoge druk cilinderkop hier volgt nog meer (ideeen? wat niet teveel kost )
15mm bing carburateur (2e handse..20 eu )
proma gp uitlaatje (2e hands..10tje )
ff ander voortandwiel.. 16 ofzo
dan rij je al tegen de 60/65
enne gewoon rood/wit/blauw maken die velgen
en op de tank een sticker laten maken met daar op ; jetzt get loss ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif)
|
do mei 04, 2006 1:01 pm |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
en dan zon oranje duitser helm op
EDIT:
Bijlagen:
voetbalprimeur28240.jpg [ 3.43 KiB | 2739 keer bekeken ]
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do mei 04, 2006 1:26 pm |
Persoonlijk album
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
Fast-Rider schreef: supervaags schreef: Fast-Rider schreef: 1ste is mooi. maar ipv de strepen horizontaal te laten lopen kun je ook rond laten lopen hart blauw, omheen wit. en dan rood maar dan zie je het tijdens het rijden niet meer zo goed.. ik zou gewoon rond om doen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif) als je ze rond doet zie je dat juist wel goed. als je zo horzontaal maakt onder het rijden zie je het dan juist minder denk ik.
daar doelde ik ook op, ik had je eerste andwoord niet goed gelezen srry ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
do mei 04, 2006 1:31 pm |
Persoonlijk album
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ok dan begrepen we elkaar niet goed
@ topic starter: hoe gaat het nou worden?
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
do mei 04, 2006 6:01 pm |
|
vhonk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 04, 2006 10:00 am Berichten: 9 Woonplaats: Bruchem
|
Ik ben blij dat er iemand uitkomt voor zijn trots voor 't vaderland, en dan moet je nie bang zijn voor een stelletje negers die geen rede hebbe om trots te zijn op hun land.. ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
do mei 04, 2006 7:43 pm |
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
en dan oranje houten klompen aan , belang bij setje? moet je ff kijken op marktplaats , me ouwe baas verkoopt ze ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
do mei 04, 2006 7:47 pm |
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
ik haat voetbal....
maar dit is wel leuk ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
vr mei 05, 2006 12:05 am |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Ja ik geef ook weinig over voetbal maar idd velgen rood wit blauw rondom zoals fast-rider al zegt.
En die wk helm vind ik eigenlijk niet zo. Weet niet welke mongool die dingen bedacht heeft maar ik vind dat niet kunnen en zeker niet in duitsland. Gebrek aan creativiteit denk ik dan maar.
|
vr mei 05, 2006 4:30 pm |
Persoonlijk album
|
sebastiaan1987
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 09, 2005 6:27 pm Berichten: 59 Afbeeldingen: 21 Woonplaats: her en der...
|
hahaha gwoon rood wit blauwe velgen maken hoorw schijt aan die tering buitenlanders!
_________________ straks mooie nieuwe werkplaats ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) Scooter? dat is toch zoon wc-pot op wielen?
|
za mei 06, 2006 12:46 am |
Persoonlijk album
|
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
ik heb nog een kstar 70cc liggen nog geen 100km mee gereden ziet er nog perfect uit
als het wat is voor je heaven_devilszbh@hotmail.com 40 euro
en als je die velgen nou in ringen spuit dus binnenin blauw daar om heen wit en bij de band rood dan zie je onder het rijden de ned vlag ook ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) lijkt me wel vet
![Afbeelding](http://img53.imageshack.us/img53/5548/puchwiel6fu.gif)
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
za mei 06, 2006 12:42 pm |
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
sebastiaan1987 schreef: hahaha gwoon rood wit blauwe velgen maken hoorw schijt aan die tering buitenlanders!
waarschuwing voor jou..
|
za mei 06, 2006 5:51 pm |
Persoonlijk album
|
alikz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 04, 2006 1:14 am Berichten: 139 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Leiderdorp
|
sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid; ik heb een behoorlijk probleem met mijn internet ![wallbash :@:](./images/smilies/wallbash.gif) . deze post zet ik hier nu ook via de pc van mijn oom dus het zal nog wel even duren voordat er weer een update komt. bedankt voor alle ideeen en die 70cc van Redrose zou wel mooi zijn maar het is en blijft een snorfiets dus ik denk dat ik hem niet hoef. wel lachen als je op de rollerbank staat en je blaast 2.5 kw (ofzo) met een oranje snorpuch ![:{-):](./images/smilies/rijdend.gif)
ma mei 08, 2006 4:51 pm |
Persoonlijk album
|
|