******************
update 01-05-06
******************
dit weekend weer aardig wat door gewerkt .
Eerst en vooral hebben we het frame aangepast zodat het blok erin kan.
De onderste ophanging zat al goed we moesten juist (we = ik en mijn vader) de bussen die ertussen gelast waren verwijderen en wat open plooien. Dan zat het blok al vast met 1 ophanging. De ketting was dus al goed uitgelijnt. Dan moeste we zien dat het blok horizontaal ston en dat de ketting goed op het tandwiel paseerde. Eenmaal alles goed zat hebben we het blok met spietjes (dunne houten plankjes) vastgeklemt . Dan met spietjes de vorm van de plaatjes die voor de ophanging zouden zorgen gemaakt . Dan overgetekend op een L-plaat afgetekent.
Een paar foto's :
Dan hebbe we de overtollige ophangingen van het frame geslepen (gebeunt
) En achteraan het frame een heel stuk verwijdert en een rechthoekige buis vastgelast voor de stevigheid
Dan het zadel en de tank er op laten passen
Hier nogwat foto's :
dit is er allemaal teveel aan een tuareg
Even een foto van mij erbij voor te tonen hoe hoog hij werkelijk is
Sorry voor de overvloedige foto's maar ik heb ook altijd graag veel foto's bij een topic
ps voor de brommer kenner: het zadel is van een honda mtx-sh
De voorvork is origineel net zoals de wielen en de achterbrug.
Het stuur staat scheef maar er komt een full cross stuur op .
Nog even opmerken dat dit alles bijeen ong 150 euries gekost heeft + 2 slijpschijven
waarvan 20 voor de brommer 100 voor het blok en 30 voor de tank het zadel had ik nog liggen . ik heb alle kappen nog thuis en ik kan er niets meer mee doen dus als iemand iets nodig heeft kan dat eventueel wel
Edit by HexSpammer, foto's