Aprilia RS50 Unieke Streetfighter
Geachte geïnteresseerden,
Bijlage:
P131210_16.460001.JPG [ 329.31 KiB | 601 keer bekeken ]
bij deze zet ik mijn project te koop. Ik heb er heel veel tijd, moeite en geld in gezet om dit voor elkaar te krijgen. Het is een opvallende brommer en ik heb veel complimenten gekregen over het uiterlijk van dit voertuig. Er zitten heel veel nieuwe onderdelen op en er is zeker niet op bespaard. Ik heb de brommer een half jaar in bezit gehad en ik zal jullie tijd besparen door een kort lijstje te laten zien wat ik eraan vervangen/veranderd heb:
- nieuwe achterband
- booskijker koplamp (Derbi) twv. 120 euro
- verhoogde achtervering (betor GAS) twv 109 euro
- zadel laten bekleden met suede leer
- aluminium breed sport stuur
- aluminium clamp voor het stuur
- witte velgrand
- led verlichting achter
- kappen gespoten in wit en zwart
- tankpad
- remblokken voor en achter
De verlichting en de elektrische start werken ook gewoon !
Motorisch is alles origineel:
50cc origineel
12mm carburateur origineel
Originele uitlaat
Het verbruik ligt zeer laag ! Hij rijdt 1 op 34.
Ook heb ik een week terug het blokolie ververst en de originele uitlaat gespoten, dus daar hoef je de komende tijd niet meer naar om te kijken.
Kortom, het is het zeker waard om te komen kijken naar deze mooie en opvallende brommer.
Je krijgt er ook nog wat onderdelen bij:
- Snelgashendel
- Originele achterband
- Dik Kettingslot met sleutel
Reden van verkoop:
Ik reed hier alleen maar op in de zomer en reed dus niet met kou of regen. En nu heb ik er dus niks meer aan. En ik ben nu 18 geworden en wil beginnen met mijn autorijbewijs.
Alle papieren zijn in orde zoals je op de derde foto kunt zien en je krijgt er natuurlijk ook een reservesleutel bij.
Je kan me altijd mailen en bellen. Mailen heb je dezelfde dag nog reactie. Bellen is sneller natuurlijk. Mail mij naar
daantje-06@hotmail.com" of bellen naar 06 46 45 63 86 en maak een afspraak voor een bezichtiging.
Met vriendelijke groeten,
Daan
VRAAGPRIJS 1100 euro,, over deze prijs valt nog te praten