aprilia rs race met kenteken mag nu weg voor 850euro
ik heb hier nog een speciaal rijwielgedeelte staan van aprilia, is met kenteken en papieren. heb ik toen helemaal omgebouwd naar een racer en heb er sinds die tijd nog geen 50km mee gereden en alleen maar in me schuur gestaan.
alles is dus nieuw en heeft me in totaal meer als 3000gekost. heb alles opnieuw laten coaten en echt overal zitten nieuwe lagers boutjes busjes schakelstang en kogels enz alles is nieuw balhoofdlagers voorvorkolie en binnenwerk remklauw revisie en rempomp revisies voor en achter. zitten braking schijven en braking blokken op een doppler schokdemper,stalen remleidingen, professioneel in elkaar gezet enz. rs125kontje erop en subr=frame achter zwaar verlicht en verbouwd. verschillende aluminium boutjes moertjes en ringetjes van poggipolini. bridgestone slicks waar ik profiel heb in gesneden voor het voorkomen van de boete. mooie ariete raceventieltjes erin. echt op elk detail is gelet. krijgt er nog een zooi onderdelen bij zoals op de foto. topkuip nieuw nieuwe doubllebubble ruitje koplamp subframe. kontje moet nog gespoten worden. is op de foto;s nog een beetje vies. is alleen een blokophanging gebroken van het subframe en zijkuipen. zitten er wel bij maar ik heb eigenlijk altijd zonder de kuipen gereden dus eigenlijk nog nooit echt afgemaaktn. dus zsupermooi ding handig voor project. of voor als je nog een race blok hebt liggen dan ben je gelijk klaar. zit hier en daar wel kleine krasjes van het in de schuur staan. zie foto;s supermooi.
mijn vraagprijs is 850eu en dit heeft me echt veel meer gekost. velgen waren al 180 om te spuiten en coaten, dan nog nieuwe banden lagers bussen schijven noem maar op. bij interesse pb me maar.
alles wat ik nu nog heb liggen mag weg voor 850euro.
http://link.marktplaats.nl/425870748mono verkocht
subframe mono verkocht
ouwe schakelstangetje met kogels verkocht
waterpompdekseltje verkocht
kuipruit verkocht
rode ketting verkocht
ouwe tandwielen 12/47 verkocht(nu nog een 13/45 tw liggen
remklauw achter verkocht(schijf met blokken heb ik nog en leiding en pomp)
koppelingshendel rood verkocht
schakelpedaal rood verkocht