|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Bailey
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 08, 2010 9:52 pm Berichten: 104 Woonplaats: Moergestel
|
Achterlicht RS MY
Ik zoek een Achterlicht voor een Aprilia RS50 MY. Eigenlijk zoek ik er een met de knipperlichten ingebouwd, maar een gewoon achterlicht kan natuurlijk ook.
Bailey,
_________________ Konica Minolta Replica [In Progress]
|
ma nov 29, 2010 5:11 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Re: Achterlicht RS MY
met knipperlichten ingebouwd? volgens mij kun je dat alleen zelf maken
ma nov 29, 2010 7:40 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
dus kan iemand anders het ook
ma nov 29, 2010 7:42 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
nou het is meer even het knipperlichtdraadje doorverbinden met de linker/rechter ledjes van je achterlicht ( heeft eigenlijk weinig met het achterlicht zelf te maken )
ma nov 29, 2010 8:38 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
nee is niet, je kunt het ook allemaal netjes maken zodat er gelijk weerstandjes en een stekker aan zit die je op de ori aansluiting voor je knipperlichten kunt aansluiten dusja.
Ik heb nog wel een achterlicht liggen alleen hier is aan de bovenkant een hapje uit, weet niet of je dan nog interesse hebt?
ma nov 29, 2010 8:39 pm |
|
|
robin_aprilia_racer
|
ik heb nog een achterlicht en indrd het inbouwen van knipperlichten moet je gewoon zelf doen, gewoon de draadjes van je orginele knipperlichten doorverbinden met je 2 achterste, voor 30 incl verzenden is hij van jouw, hij is zo goed als nieuw
|
ma nov 29, 2010 10:24 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|