|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
uitlaat voor mijn rs 50 2008
Auteur |
Bericht |
Bonkie
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) uitlaat voor mijn rs 50 2008
heyy,
ik heb afgelopen week op de rollerbank gestaan mijn mijn rsje waardoor die IETS te hard ging en hem opnieuw moet late keuren bij het rdw maar nu zoek ik een orginele uitlaat met alles er nog in want ik heb er wel een maar die is helemaal leeg van binnen. of wete jullie hoe ik mijn uitlaat weer zover kan krijgen dat die 50 km/h gaat ?
gr bonkie
als deze in het verkeerde forum is geplaats mijn excuses hiervoor
|
vr nov 26, 2010 11:53 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
remondoo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 28, 2009 7:28 pm Berichten: 681 Afbeeldingen: 0
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: uitlaat voor mijn rs 50 2008
Even een prop in je uitlaat lassen.
Bijv een ring.
_________________ RS50 Spains N°1 http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15314
|
za nov 27, 2010 1:00 am |
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: uitlaat voor mijn rs 50 2008
inderdaad, even een carrosserie ring in je uitlaat lassen, en dan testen; gaat ie 40; boor je de ring ietsje uit; als ie 50 gaat is het goed ![icon_thumright :thumright:](./images/smilies/icon_thumright.gif)
|
zo nov 28, 2010 5:25 pm |
|
Bonkie
ApriliaForum Member
|
en hoe groot moet die ring ongeveer naar binnen staan ? wat vorn diameter moet ik vrij houden in de uitlaat
|
ma nov 29, 2010 10:22 am |
|
JvS
ApriliaForum Member
|
je kan ook gewoon zo'n ring op je uitlaat leggen. en dan voorzichtig de uitlaat monteren. gewoon een m10 ring nemen en dan kijken hoe hard je gaat met die ring. en dan desnoods uitboren.
dan kan je hem er ook zo weer uit halen als die groter moet of eruit moet.
|
ma nov 29, 2010 4:06 pm |
|
rain man
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: inderdaad, even een carrosserie ring in je uitlaat lassen, en dan testen; gaat ie 40; boor je de ring ietsje uit; als ie 50 gaat is het goed ![icon_thumright :thumright:](./images/smilies/icon_thumright.gif) er is geen minimum snelheid voor bromfietsen, al gaat ie 25, op de testbank ook dan is het goed.
_________________ 1e @ schakels 70cc @ Damwoude 2012 2e @ schakels 70cc @ Jubbega 2012 1e @ schakels @ damwoude 2011 3e @ schakels @ damwoude 2010
|
ma nov 29, 2010 4:23 pm |
|
Bailey
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 08, 2010 9:52 pm Berichten: 104 Woonplaats: Moergestel
|
rain man schreef: Racekees schreef: inderdaad, even een carrosserie ring in je uitlaat lassen, en dan testen; gaat ie 40; boor je de ring ietsje uit; als ie 50 gaat is het goed ![icon_thumright :thumright:](./images/smilies/icon_thumright.gif) er is geen minimum snelheid voor bromfietsen, al gaat ie 25, op de testbank ook dan is het goed. Ja, maar je gaat niet onder de maximale snelheid rijden lijkt mij. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Konica Minolta Replica [In Progress]
|
wo dec 01, 2010 5:44 pm |
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
nee, maar na de keuring mep je die begrenzer er natuurlijk weer uit, omdat je niets geleerd hebt van je voorgaande overtreding.
wo dec 01, 2010 6:56 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|