|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Derbi GPR 2005 ruilen tegen een Aprilia RS
Auteur |
Bericht |
Rabin
ApriliaForum Member
|
Derbi GPR 2005 ruilen tegen een Aprilia RS
Hey, ik ben momenteel in het bezit van een Derbi GPR. Het bouwjaar is 2005, en ze heeft 11000 km op de teller staan. De brommer is altijd goed onderhouden, en rijd ongeveer 70/75 km per uur. Deze trekt ook lekker door de 13-52 tandwielverhouding. De prop is voor de helft uitgeboord, en laten afstellen op een testbank. De laatste tijd is deze brommer onder handen genomen. De kappen zijn overgespoten door een professionele spuiter in hoogglans zwart. De stickers originele stickers zijn er opgekomen. Een nieuwe Carbon Gianelli demper.Er zijn 2 nieuwe spiegels aangeschaft van 100 euro per stuk. Alles wat eerst mat zwart was is beplakt met carbon folie. Er zijn speciale rem en koppelings hendels in carbon uitvoering opgekomen, deze zijn niet in nederland te krijgen. Ik heb deze uit engeland gehaald. Een nieuwe schakelpook. De blokolie is vernieuwd. Nieuwe remschijf achter. Nieuwe remblokjes voor en achter. De tandwielen zijn voor en achter vernieuwt ( 13 tandjes voor en 52 tandjes achter). En er is een nieuwe goudkleurige ketting opgekomen, deze is extra sterk zodat je minder de ketting hoeft te spannen, de beste ketting die er voor een schakel te krijgen is. En velglint in dezelfde kleur als de sticker, Fluo oranje. Dit alles is nog geen maand oud dus de brommer verkeerd in een zeer goede staat. Bonnen van onderhoudsbeurten en aankoopbewijs is allemaal aanwezig. Natuurlijk zijn de kentekenpapieren en 2de sleutel ook aanwezig. Ik wou deze brommer ruilen tegen een Aprilia rs nieuw model plus aanbetaling. Of tegen een Aprilia RS vanaf bouwjaar 2006. FOTO'S VOLGEN MORGEN OMDAT MIJN CAMERA BIJ MIJN VRIENDIN LIGT!
|
zo sep 28, 2008 11:40 pm |
|
|
wilco-
ApriliaForum Member
|
Re: Derbi GPR 2005 ruilen tegen een Aprilia RS
hey ik wil heb wel reulen voor een aprilia af1 ???ik hoor het wel gr w
|
ma nov 15, 2010 10:30 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
gozer, je moet echt eens op de datum letten
ma nov 15, 2010 10:31 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
echt
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
ma nov 15, 2010 10:37 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
een beetje maar?
_________________ http://instantboss.org/
|
ma nov 15, 2010 10:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss