Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK New plans ^^
Martijn Derbi senda schreef: bartp schreef: Gast, ik spreek Jordy dagelijks.. Ik ga met die gozer op vakantie, ik ga met die gozer weekenden weg. Dus hierbij verzoek ik jou vriendelijk.
Om gewoon niet meer na te denken. En om zijn uitspraken nog eens op een rijtje te zetten, hij heeft namelijk nooit 1 woord gezegd over dat 'ie het niet bij de verkoop zou melden. Battieboys One (L)
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo nov 03, 2010 1:37 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: SendaDude, Jongetje , jij bent nog niet zo lang lid van dit forum , je hebt geen flauw idee wat je allemaal zegt dus ga alsjebliefd even je heldenpakje terug in de kast leggen en even goed opletten wat ik nu ga zeggen , en dan is een excuses ook wel op zijn plaats want je gaat mij niet zomaar voor oplichter uitmaken voor jou en team rs zal ik het nog een keertje uitleggen goed lezen want ik heb het niet al 500 X gezegt ofzo ( zoals wel meer dingen hier ) Als ik mijn rs verkoop dan is het toch wel overduidelijk dat ik erbij vermeld dat mijn frame niet meer recht is , en daarbij lijkt het mij ook dat als je een rs gaat kopen , je toch zeker het hele google plaatjesgamma hebt onderzocht , en dus wel ziet dat mijn kappen niet meer compleet zijn , ja sorry maar ik had het nog nergens geleezen dat je het er bij zou zeten als ik dat ergens duidelijk had geleezen had ik er nooit over begonen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo nov 03, 2010 4:41 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Klopt, heb je hele topic doorgelezen, maar spijt me kon toch ook echt niet lezen dat je dit erbij zou gaan zetten. Dus dat Sendadude En team-rs er zo op reageerde vind ik niet heel vreemd. Zal dan ook wel aan mij liggen
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
wo nov 03, 2010 4:43 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
mischien reageerde wij zo omdat we zelf in situaties heben gezeeten waar je iets koopt en later blijkt het helemaal kut te zijn terwijl het er perfect uitzag
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo nov 03, 2010 4:47 pm |
|
|
SendaDude
ApriliaForum Member
|
Inderdaad, ik heb het zelf niet meegemaakt maar wel bij anderen.
en oplichting zorgt altijd voor vele discussies in het Use & Abuse topic van dit forum dus beter voorkomen dus.
en je hebt het nooit gezegt. dus het is weer zo'n smoes achteraf. wat je al meerdere keren hebt gedaan in je vorige topic.
dus vandaar de reactie van mij en team-rs.
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
wo nov 03, 2010 5:03 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
ik weet heel zeker dat ik dit al een paar keer heb gezegt , omdat mensen het vroegen , maar zoiezo ga je niet zomaar uit het niets mij voor oplichter uitmaken , omdat je denkt dat ik iets ga doen wat helemaal niet zo is
wo nov 03, 2010 5:15 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
om maar weer even wat leuks te posten , vandaag had fred motoren eindelijk mijn remblokjes voor de achter rem , deze lekker vervangen en de daarbijhorende knuffelbeurt gegeven ,
do nov 04, 2010 6:52 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Aprilius schreef: om maar weer even wat leuks te posten , vandaag had fred motoren eindelijk mijn remblokjes voor de achter rem , deze lekker vervangen en de daarbijhorende knuffelbeurt gegeven , wie, thomas?
zo nov 07, 2010 2:02 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
wie is thomas
ma nov 08, 2010 12:22 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Knuffels kun je halen op de kermis, niet bij mij!
_________________ http://instantboss.org/
|
ma nov 08, 2010 12:36 am |
Persoonlijk album
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
ikke
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
ma nov 08, 2010 12:36 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: wie is thomas pief bij fred
ma nov 08, 2010 12:53 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
mag ik ook kiezen
ma nov 08, 2010 12:54 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
van mij wel, ik kom daar nooit
ma nov 08, 2010 12:56 am |
|
|
Vachemort
ApriliaForum Member
|
waarom heb jij dr eigenlijk geen setup bij staan??
_________________ Deine Muttie hat angerufen, sie sagt: SSSST!! viewtopic.php?f=13&t=17168&start=75
|
wo nov 10, 2010 10:57 pm |
|
|
|