Mijn Aprilia MX 70 UPDATE: ATHENA RACING GEKOCHT!!!
Auteur |
Bericht |
Vachemort
ApriliaForum Member
|
Re: Mijn Aprilia MX 70
en die in maasdam?? ook niet echt vriendelijk geloof ik , een keertje was mn koppelingskabel gebroken, ik was al op de trambaan in strien, dus jordy doorgereden(ging een kado halen) en ik omgekeerd en naar maasdam gereden. afijn, toen ik daar was heb ik dus een nieuwe kabel gekocht, en vriendelijk gevraagt of ik misschien iets van gereedschap mog lenen(evt tegen betaling) zegt ie: nee daar doen we niet , goedemiddag! en toen lieptie weer de garage in..!! dussssss...
_________________ Deine Muttie hat angerufen, sie sagt: SSSST!! viewtopic.php?f=13&t=17168&start=75
|
di nov 09, 2010 12:54 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
mijn tuner dennis is egt facking goed ey en idd weg roten ,, hahaha boeie haal m vandezomer wel weer uit elkaar
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di nov 09, 2010 12:55 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Vachemort schreef: en die in maasdam?? ook niet echt vriendelijk geloof ik , een keertje was mn koppelingskabel gebroken, ik was al op de trambaan in strien, dus jordy doorgereden(ging een kado halen) en ik omgekeerd en naar maasdam gereden. afijn, toen ik daar was heb ik dus een nieuwe kabel gekocht, en vriendelijk gevraagt of ik misschien iets van gereedschap mog lenen(evt tegen betaling) zegt ie: nee daar doen we niet , goedemiddag! en toen lieptie weer de garage in..!! dussssss... dit is soieso de leijster niet
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di nov 09, 2010 12:56 am |
|
|
Vachemort
ApriliaForum Member
|
ok, hoe zitten die met am6 onderdelen(op voorraad)?? kheb namelijk ZEER HEEEEEEL ZEEEER SNEL een schakelas nodig, kan ik weer rijden!!! reis nu al 2 weken met die KUlT tram..
_________________ Deine Muttie hat angerufen, sie sagt: SSSST!! viewtopic.php?f=13&t=17168&start=75
|
di nov 09, 2010 12:59 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
nou dat weet ik niet zeker eigenlijk,, denk het niet eigenlij, kan je beter bij dijkman bestellen , heb je m binnen 2 a 3 dagen soms 1 dag
|
di nov 09, 2010 1:00 am |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Vachemort schreef: RS 746, maar met dat olie door mn benzine wil ik juist niet.... ik heb niet echt zin om een olie dingetje bij te hebben als ik ga tanken of wat dan ook.. :) dus ik dacht miss iets met T stuk maken, en die hebo manston zat er op bij aankoop net zoals die 28mm mrd carb Senda80Rosmalen, dat had ik in de meivakantie weer terug gezet, echt 'legendarisch' dagje was dat, op hemelvaart..!!! in Strijen vraag maar aan aprilius/ jordy!! ik reed 35 in zn 1 (ongeveer) maar goed, dat grapje koste me 146 euro omdat ik 72,24 km/h reed(zonder correctie), 3km/h harder en ik was een punt van mn rijbewijs kwijt!! maar we reden wel netjes volgens de agenten... alleen wel jammer van het te geile geluid van de 28mm carb met malossi luchtfilter!!! (waardoor je nog net niet permanent doof word) en dr kwamen 's avonds vonkjes uit mn uitlaat:P wat kan dat zijn geweest?(toen werd ik , heel zinvol, frontaal geflitst) Ik weet het, ik rijd zelf ook manston, wel redelijk hard bewerkt door mezelf en met een bidalot C factory pijp (c21), V-force, 28mm Mikuni en een HPI.. Draait bijna 17000 op top en door mijn conti versnellingsbak haal ik rond de 40/45 oid in m'n 1.. Vonkjes uit je uitlaat? gecombineerd met een klap kan dit betekenen dat je ontsteking kuren vertoont.. (je bobine) Vachemort schreef: Senda80Rosmalen, maar hij moet juist niet TE VEEL power hebben..!! dus ik denk dat het een nieuwe 19mm dellortho wordt, kan ik voor 55 of 60 euro krijgen(vriendenkorting), bij hama parts , iemand bekend in vlaardingen?? Een manston is niet zo blij met zulke kleine carbjes he.., kan allemaal wel maar ideaal is anders...
_________________ Ktm #24
|
di nov 09, 2010 1:18 am |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Vachemort schreef: RS 746, maar met dat olie door mn benzine wil ik juist niet.... ik heb niet echt zin om een olie dingetje bij te hebben als ik ga tanken of wat dan ook.. :) dus ik dacht miss iets met T stuk maken, en die hebo manston zat er op bij aankoop net zoals die 28mm mrd carb Senda80Rosmalen, dat had ik in de meivakantie weer terug gezet, echt 'legendarisch' dagje was dat, op hemelvaart..!!! in Strijen vraag maar aan aprilius/ jordy!! ik reed 35 in zn 1 (ongeveer) maar goed, dat grapje koste me 146 euro omdat ik 72,24 km/h reed(zonder correctie), 3km/h harder en ik was een punt van mn rijbewijs kwijt!! maar we reden wel netjes volgens de agenten... alleen wel jammer van het te geile geluid van de 28mm carb met malossi luchtfilter!!! (waardoor je nog net niet permanent doof word) en dr kwamen 's avonds vonkjes uit mn uitlaat:P wat kan dat zijn geweest?(toen werd ik , heel zinvol, frontaal geflitst) Als je niet helemaal zelf wilt mengen, zorg dan wel dat je oliepompje maximaal open toevoert. En het kan absoluut geen kwaad om gewoon een scheutje extra olie in je tank te doen, voor die extra zekerheid. Zolang ge die olietank niet helmaal wegdoet/afsluit, hoef je ook niet alles zelf te mengen. Maar scheutje extra olie kan geen kwaad. En voor een echt goede 70/70+cc neem je beter een 24mm ofzo... Succes met het tunen!
di nov 09, 2010 1:23 am |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
waarom, op straat zal een 21 net zo goed lopen, als je een goede hebt, malossi delohrto bijvoorbeeld
|
di nov 09, 2010 1:26 am |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Toch zou ik dan een TM24 pakken als ik zuiniger zou willen, of gewoon een 50cc met 19mm en een mk uitlaatje, dat rijd nog wel het beste voor op en neer naar school...
_________________ Ktm #24
|
di nov 09, 2010 1:29 am |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
team-rs schreef: waarom, op straat zal een 21 net zo goed lopen, als je een goede hebt, malossi delohrto bijvoorbeeld Grote voordeel is datr de 21mm PHBG olie-aansluiting heeft, en de meeste (goede) 24mm. niet. Maar ik ben sowiso meer van het zelf mengen en grote carbs. 24mm PWK, TM, of dellorto kan ook. PWK krijg je trouwens ook in 21mm. Een 28mm zal idd overkill zijn zolang hij geen extreme setup heeft, en alles bewerkt heeft etc.
Laatst bijgewerkt door RS 746 op di nov 09, 2010 1:35 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di nov 09, 2010 1:32 am |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
80 tp 21mm dellie ( malossi uitgevoerd) std membraan zonder begrenzing yasuni r2 en metrakit kopeling of 5 plaats polini
rijd ook egt heerlijk
|
di nov 09, 2010 1:32 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
RS 746 schreef: team-rs schreef: waarom, op straat zal een 21 net zo goed lopen, als je een goede hebt, malossi delohrto bijvoorbeeld Grote voordeel is datr de 21mm PHBG olie-aansluiting heeft, en de meeste (goede) 24mm. niet. ik vind de 21 malossi gewoon egt heerlijk met afstellen, kan bijna niet beter
|
di nov 09, 2010 1:33 am |
|
|
Vachemort
ApriliaForum Member
|
trouwens hij rijd nu op shellina, en dat ZUIGT johh, och och.. ik heb nu zo'n beetje totaal half jaar 70cc met 12mm gereden, en dat reed ook nog wel best . 60km/h in zn 4e versnelling in zn 5e en 6e ging tie gelijk weer 35 km/h rijden.... maar nu met leovince pijp rijd ie wel in zn 6e versnelling... echt raar, maar dat komt daar de kracht die die miste neem ik aan?? RS 746, hoe bedoel je dat, maximaal open toevoeren??
|
di nov 09, 2010 1:40 am |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
|
Zorgen dat het oliepompje helemaal open staat. Dat ie dus altijd maximale olie-toevoer/smering krijgt... (staat hier ergens met plaatjes geïllustreerd bij de How-To afdeling).
di nov 09, 2010 1:43 am |
Persoonlijk album
|
|
Vachemort
ApriliaForum Member
|
ok in ieder geval bedankt(alvast) ik ag morgen ff verder kijken!!
|
di nov 09, 2010 1:45 am |
|
|
|