Re: Aprilia RS50 MY08 project van Ivar. It's Alive
dan wil ik hem juist zien anders via pb ofso
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: Aprilia RS50 MY08 project van Ivar. It's Alive
Oké, van de week even een goede band om me voorvelg laten drukken... en nog maar es geprobeerd te starten... en hij startte in 1 x
Voor jullie een filmpje, zodat hier ook een wat te zien/horen valt hij loopt best mooi en ik heb ook een paar honderd meter kunnen rijden, maar daarna valt ie alsnog uit omdat ie geen benzine krijgt.
Re: Aprilia RS50 MY08 project van Ivar. Filmpje pag. 37
ik had dit ook weet niet of je benzine kraantje heb of vacuum? als je vacuum heb is ie stuk moet je gewoon benzine kraan nemen en als je die al heb dan ff zoals jeroenGPR net zij dat ding ffies schoonmaken en dan gewoon dicht doen en pas als je em gaat starten open doen bij mij was et toen weg en anders zit er iets niet goed in je vlotter ofzo... dan nog niet weg...? skiet mijn maar lek dan week et niet meer
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: Aprilia RS50 MY08 project van Ivar. Filmpje pag. 37
Ik heb idd een vaccuum, alleen is dat ding splinternieuw... vandaag weer bezig geweest, voor de 2e x doorgeblazen zoals jeroen zei maar helpt niks... de uitlaat stond een paar mL benzine in.
het gekke is dat als ie een dag heeft stil gestaan ie meteen start, alleen dan na 10 sec weer wegzakt.
Ik heb de uitlaat er dus onderweg gehaald en opnieuw geprobeerd hem aan te lopen, dit ging vrij zwaar, (in zijn 2) het achterwiel blokkeerde zo'n beetje. Ook kwam er "pure" benzine op mijn voorband, wat dus gewoon uit de cilinder kwam spuiten niet heel veel maar dat hoort niet natuurlijk.
binnenkort skaupee maar eens om hulp vragen, die heeft er meer verstand van dan ik
rede hiervoor is om te kijken wat het nog oplevert aangezien ik nog steeds niet zeker weet of ie krom is, zoals in de advertentie te lezen is vervolgens gaat er een nieuw frame geregeld worden en het project gaat sowieso verder, dus wees gerust. ik wil het gewoon 100% doen en niet er laat achter komen dat het frame alsnog krom is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum