HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 10, 2025 12:10 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 586 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Volgende
 Aprilius zijn Aprilia rs 50 / Raceframe's !!!! 
Auteur Bericht
team-rs
ApriliaForum Member

Bericht Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK New plans ^^
-

Bijlagen:
hello-good-sir-on-behalf-of-the-internets-i-must-regretfully-inform-you-to-gtfo-and-take-your-fail-with-you.jpg
hello-good-sir-on-behalf-of-the-internets-i-must-regretfully-inform-you-to-gtfo-and-take-your-fail-with-you.jpg [ 64.17 KiB | 924 keer bekeken ]

di nov 02, 2010 6:08 pm
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member

deeze past eigenlijk beter bij je tandwiel verhaal :P

Bijlagen:
fail2.jpg
fail2.jpg [ 46.59 KiB | 918 keer bekeken ]

di nov 02, 2010 6:19 pm
Profiel
SakerTje
ApriliaForum Member

dat is dan weer wat flauw
maar apprilius, no offence, maar had dan meteen een ander frame aangeschaft, aangezien je nu met verzaagde kappen zit
en ik zie het niet gebeuren dat je hem zo snel verkoopt, iedereen kan zien dat het niet zo hoort, ook als streetfighter zijnde
ook al mag het beter sturen :<>:
volgens mij krijg je dan alleen van die scootergastjes die willen ruilen

di nov 02, 2010 6:27 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

Deze discussie is er al meerdere malen geweest. Laat het hier nu dan ook bij ;)

di nov 02, 2010 9:00 pm
Profiel
Aprilius
ApriliaForum Member

bataloa schreef:
jaa goed maar wie zaagt er nou ook in z'n kappen :X: .
en ik vraag me nog steeds af hoe een bedrijf of wat t was, je balhoofd onder de foute hoek terug last, zoiets pik je toch niet of ben ik nu van de wereld?:P

ok voor iedereen die zich dat afvraagt ,
heb ik hier een goede reden warom ik dat gedaan hebt ,

ik weet niet of mensen mijn rs goed bekeken hebben toenik nog geen kappen had , ( afschuwelijk )
en iedereen snapt dat een kuip het helemaal oplost ,
omdat ik nooit geld had voor een nieuw frame en ik het helemaal zat was ,
heb ik dus mijn kuip verzaagt zodat hij erop past, zodat ik weer 1 gehele brommer had ,
en degene die geen verstand van brommers hebben zullen het verschil nooit zien , en zullen het nog steeds een superdikke brommer vinden ,

en niemand hier gaat mij wijsmaken dat mijn brommer mooier was zonder kappen :{}:

en de brommerboer waar ik stage liep heeft het laten lassen

di nov 02, 2010 11:11 pm
Profiel
Schoutenrs
ApriliaForum Member

loop je bij een brommer winkel stage :D:

ahahahhaah, vol verbazing :X:

ze zullen maar aan je brommer sleutelen :D: snap nou waarom mijn brommer altijd zo verbeund terug kwam :X:

di nov 02, 2010 11:15 pm
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member

Aprilius schreef:
bataloa schreef:
jaa goed maar wie zaagt er nou ook in z'n kappen :X: .
en ik vraag me nog steeds af hoe een bedrijf of wat t was, je balhoofd onder de foute hoek terug last, zoiets pik je toch niet of ben ik nu van de wereld?:P

ok voor iedereen die zich dat afvraagt ,
heb ik hier een goede reden warom ik dat gedaan hebt ,

ik weet niet of mensen mijn rs goed bekeken hebben toenik nog geen kappen had , ( afschuwelijk )
en iedereen snapt dat een kuip het helemaal oplost ,
omdat ik nooit geld had voor een nieuw frame en ik het helemaal zat was ,
heb ik dus mijn kuip verzaagt zodat hij erop past, zodat ik weer 1 gehele brommer had ,
en degene die geen verstand van brommers hebben zullen het verschil nooit zien , en zullen het nog steeds een superdikke brommer vinden ,

en niemand hier gaat mij wijsmaken dat mijn brommer mooier was zonder kappen :{}:

en de brommerboer waar ik stage liep heeft het laten lassen

dus je bent eigenlijk van plan iemand 'optelichten'

of bedoelde je het niet zo

di nov 02, 2010 11:26 pm
Profiel
SendaDude
ApriliaForum Member

sorry dat ik weer van me moet laten horen.

Aprilius, ik heb een jongen op msn die destijds een derbi drd limited uit 2008 kocht. beetje schade maar verder goede basis. die stak hier geld in en ging ermee naar school. op de terugweg liep hij vast. dus blok los etc blijkt dat z'n blok gewoon naar de tering was geholpen door die vorige eigenaar. lagers kaduuk, olie pomp kapot etc. na veel geld en wat vraag/antwoord over msn heeft hij z'n brommer aant lopen gekregen. zet z'n brommer op het contact en krijgt 999999 in z'n scherm. dus hij nu weer geld neergeteld voor andere teller.

toen was hij er zat van en verkoopt de brommer voor een belachelijk lage prijs van 1700 euro.

toen koopt hij de fameuze groen/zwarte derbi gpr(met meer dan 30000 km's) van een meisje wat helemaal verneukt was, frame krom etc. die jongen heeft zitten huilen, want hij had het ook niet gezien terwijl heel het forum het direct zag.

dus jij wil iemand datzelfde aan doen?

sorry, maar daar heb ik geen woorden voor.

Hoe zou jij het vinden dat jij met hart werken en na lang zeuren bij je ouders eindelijk een brommer mag kopen. dan wil je een RS50 omdat je kameraden tzr's rijden en dat vind je maar niets. dan vind je dus jouw rs, je bent zo blij dat er 1 betaalbaar is. en dan word je opgelicht omdat de vorige eigenaar niet mans genoeg was om het erbij te zeggen.

ik kan me trouwens ook neit voorstellen dat je ouders dat goed zouden vinden.

en als je het niet zo bedoelt had(uiteraard, want nu zie je hoe stom je het er neer hebt getypt) dan denk in het vervolg 2x na voordat je wat zegt.

(staat btw nu een frame voor 300 + kenteken op mp, is je hele probleem direct weg)

wo nov 03, 2010 12:11 am
Profiel
Schoutenrs
ApriliaForum Member

hij heeft geen geld ervoor over :D:

mijn frame is cheaper en 100 % goed :^^:

wo nov 03, 2010 12:16 am
Profiel
frankyman
ApriliaForum Member

ik weet niet wie je bent, maar je hebt wel gelijk :^^: :thumright:

wo nov 03, 2010 12:18 am
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member

het is mischien lullig, maar als je deeze brommer verkoopt als 100 procent goed, hoop ik dat de geene die hem koopt een rechtzaak begint oid

wo nov 03, 2010 12:20 am
Profiel
Tom Sluiters
ApriliaForum Member

SendaDude schreef:
sorry dat ik weer van me moet laten horen.

Aprilius, ik heb een jongen op msn die destijds een derbi drd limited uit 2008 kocht. beetje schade maar verder goede basis. die stak hier geld in en ging ermee naar school. op de terugweg liep hij vast. dus blok los etc blijkt dat z'n blok gewoon naar de tering was geholpen door die vorige eigenaar. lagers kaduuk, olie pomp kapot etc. na veel geld en wat vraag/antwoord over msn heeft hij z'n brommer aant lopen gekregen. zet z'n brommer op het contact en krijgt 999999 in z'n scherm. dus hij nu weer geld neergeteld voor andere teller.

toen was hij er zat van en verkoopt de brommer voor een belachelijk lage prijs van 1700 euro.

toen koopt hij de fameuze groen/zwarte derbi gpr(met meer dan 30000 km's) van een meisje wat helemaal verneukt was, frame krom etc. die jongen heeft zitten huilen, want hij had het ook niet gezien terwijl heel het forum het direct zag.

dus jij wil iemand datzelfde aan doen?

sorry, maar daar heb ik geen woorden voor.

Hoe zou jij het vinden dat jij met hart werken en na lang zeuren bij je ouders eindelijk een brommer mag kopen. dan wil je een RS50 omdat je kameraden tzr's rijden en dat vind je maar niets. dan vind je dus jouw rs, je bent zo blij dat er 1 betaalbaar is. en dan word je opgelicht omdat de vorige eigenaar niet mans genoeg was om het erbij te zeggen.

ik kan me trouwens ook neit voorstellen dat je ouders dat goed zouden vinden.

en als je het niet zo bedoelt had(uiteraard, want nu zie je hoe stom je het er neer hebt getypt) dan denk in het vervolg 2x na voordat je wat zegt.

(staat btw nu een frame voor 300 + kenteken op mp, is je hele probleem direct weg)

Dat het frame opnieuw met iets de verkeerde hoek gelast is kan je toch gewoon in de advertentie zetten, zo word er niemand opgelicht ;)

ook heeft het stukje over die drd hier niks mee te maken. het stukje over de gpr wel

wo nov 03, 2010 12:23 am
Profiel WWW
team-rs
ApriliaForum Member

maar ik denk niet dat hij dat van plan is

wo nov 03, 2010 12:25 am
Profiel
SendaDude
ApriliaForum Member

@Tom sluiters je hebt pm

@ Team-rs

daar vrees ik indd ook voor. uiteraard komt hij nu met een smoes maar ik vind het gewoon niet deugen dit verhaal. en ik kan het niet laten gebeuren dat er ook maar 1 iemand de dupe word van zulke praktijken..

verder zou ik graag antwoord willen zien van de beste man.. over hoe hij dit weer wil gaan verklaren.

wo nov 03, 2010 12:30 am
Profiel
bartp
ApriliaForum Member

Wat lullen jullie voor bullshit, Jordy is een goud eerlijke jongen. :00/:

Kan een moderator deze trieste figuren gewoon ff een weekje van het forum schoppen ofzo? Deze gozers gaan geruchten maken, waar geen zak van klopt. :X:

viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!

wo nov 03, 2010 12:35 am
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 586 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Volgende