Auteur |
Bericht |
ivysangers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 13, 2010 5:08 pm Berichten: 376 Woonplaats: erm.
|
Re: Het grote cilinder topic(stel hier je vragen over cilind
Thomas.. schreef: Of gewoon allebij, ander cilindertje en ander uitlaatje, gelijk van het gezeik af. Dat kan ook maar het snelst... is toch een andere uitlaat. Mooist is een andere cil en uitlaat maaja
_________________ De draad weer op gepakt met de rsjes!
|
vr aug 20, 2010 6:02 pm |
|
|
supermotardktm
ApriliaForum Member
|
welk merk 70cc cilinder voor een sx50 is duurzaam?
|
wo aug 25, 2010 12:06 am |
|
|
Hans_Senda
ApriliaForum Member
|
Is er al een DR70 of 80 voor Derbi senda NT? Kan hem nergens vinden..
_________________ J()®|)Y ™ Aprilia rs 125!!!! JWZ . *'-( _\ zegt (Aprilius): *die agent zegt : als je je brommer zo onbegrenst . trekt heel je frame krom *ik wou bijna zeggen : jij moet niet zo hard nadenken . dan trekken je hersencellen krom
|
wo sep 08, 2010 9:01 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
Hallo, Ik heb een vraagje, ik heb nu een kit onder me brommer hangen, het gaat ongelofelijk af. Maar ik wil er het liefst meer over weten. Deze kit is van Gilardoni/Italkit en er zit een langere slag krukas bij, nl. 43mm slag. Het is een boring van precies 47mm. Ik heb me cartertjes pas gemaakt op die cilinder, en poorten ook iets bijgewerkt. Ik ben eigenlijk al 3 maanden bezig met dit setje, ik rijd er ook al 2 maanden mee. Maar welke set is het, ik loop al 4 maanden mezelf dood te zoeken, maar ik kan dit setje niet vinden! Bedankt voor jullie medewerking. Luuk Vijverberg
wo okt 06, 2010 4:40 pm |
|
|
von-gaag
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 6:19 pm Berichten: 197 Woonplaats: Maasland
|
hallo, ik heb net deze cilinder besteld: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=2583heeft iemand goede/slechte ervaringen hiermee?
_________________ mijn gpr 50 MeeGaa replica
|
wo okt 13, 2010 5:19 pm |
|
|
GerardMX
ApriliaForum Member
|
_________________ liever een vette bougie dan een schrale zuiger..
Laatst bijgewerkt door GerardMX op di okt 19, 2010 10:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma okt 18, 2010 9:36 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma okt 18, 2010 9:42 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Luuk1488 schreef: Hallo, Ik heb een vraagje, ik heb nu een kit onder me brommer hangen, het gaat ongelofelijk af. Maar ik wil er het liefst meer over weten. Deze kit is van Gilardoni/Italkit en er zit een langere slag krukas bij, nl. 43mm slag. Het is een boring van precies 47mm. Ik heb me cartertjes pas gemaakt op die cilinder, en poorten ook iets bijgewerkt. Ik ben eigenlijk al 3 maanden bezig met dit setje, ik rijd er ook al 2 maanden mee. Maar welke set is het, ik loop al 4 maanden mezelf dood te zoeken, maar ik kan dit setje niet vinden! Bedankt voor jullie medewerking. Luuk Vijverberg Gilardoni carrera 43 kit ! tegenwoordig alleen voor minarelli horizontaal te krijgen, redelijk uniek setje heb je dus, die kit had ik ook liggen, alleen dan voor minarelli horizontaal; de 43slag krukas ligt hier nog zelfs. voordeel van een langere krukasslag is dat je een stuk meer koppel hebt.
|
vr okt 22, 2010 2:37 am |
|
|
RB 50
ApriliaForum Member
|
Hallo
wat is nu eigenlijk de beste cilinder die je kan hebben?
50cc en voor 70cc En hoe erg groot is het verschil tussen een goeden 50cc en een goede70cc? En is het mogelijk om een begrenser op een nieuwe cilinder te zetten?
Mvg. RB
|
do okt 28, 2010 5:18 pm |
|
|
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
RB 50 schreef: Hallo
wat is nu eigenlijk de beste cilinder die je kan hebben?
50cc en voor 70cc En hoe erg groot is het verschil tussen een goeden 50cc en een goede70cc? En is het mogelijk om een begrenser op een nieuwe cilinder te zetten?
Mvg. RB Er is geen cilinder "de beste". Iedere cilinder heeft zijn eigenschappen. De ene veel koppel en de andere een hoge top en weer een andere is slijtvaster. En natuurlijk moet je bij je cilinder ook je juiste uitlaat enz hebben.
|
do okt 28, 2010 10:23 pm |
|
|
RB 50
ApriliaForum Member
|
Kon wat duidelijker zijn ja, Nja veel koppeling en een hoge top.
Dat is logische he dat je goed spul inkoopcombinatie moet zijn met ander goed spul.
Mvg. RB
|
do okt 28, 2010 10:27 pm |
|
|
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
Allebei zal onmogelijk worden Er zijn wel cilinder waarbij je redelijk koppel hebt en redelijk hoge top! Maar je zult geen cilinder vinden die en heel erg veel koppel heeft en hoge top. Voor veel koppel zul je zowiezo 70-80cc moeten kopen.
|
do okt 28, 2010 10:31 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Ja maar wel een laagtoerige 70er of 80er! met een manston ga jij niet veel koppel hebben
_________________ http://instantboss.org/
|
do okt 28, 2010 10:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
RB 50
ApriliaForum Member
|
Nja deze http://www.scootparts.nl/Cilinder-Bidal ... uct/55893/Wat zou ik daar uit kunnen halen ? Op een tzr dan wel te verstaan.
|
do okt 28, 2010 10:54 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
niet aan beginen,
als je een 50 wil zou ik kijken voor een dopler die rijd wel chill
maar voor op straat is een 80 top pperformances heel chill
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do okt 28, 2010 11:01 pm |
|
|
|