Auteur |
Bericht |
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
Re: Mitchel's DRD Racing SM80 bestellijstje pagina 5!
Senda80Rosmalen schreef: Ik reed er ook mee, kan best maar is niet nodig ofzo... maar jij bent ru beun... succes met je pro link, is kutwerk.
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
wo okt 27, 2010 12:53 pm |
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
ja weet ik maar kan iemand mij is het verschil in een mhr replica 80 en de "gewone" mhr 80 vertellen... iedereen zegt alleen de zuiger maar die kerel van de brommerboer zij dat alleen een zuiger niet veel verschil maakt
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
|
wo okt 27, 2010 1:03 pm |
|
|
YAM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 20, 2008 10:58 am Berichten: 41 Woonplaats: 070
|
Doe er maar gewoon de zuiger in die er in hoort. Misschien is die andere zuiger wel hoger of lager en loopt het voor geen meter meer. Wil je harder bewerk je cilinder of koop een andere cilinder.
|
wo okt 27, 2010 1:09 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 05, 2010 10:41 pm Berichten: 131 Woonplaats: Alkmaar
|
verschil zit volgens mij vooral in kwaliteit en afwerking enz.
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
|
wo okt 27, 2010 2:13 pm |
|
|
Senda80Rosmalen
ApriliaForum Member
|
Nope, alleen de zuiger, enkelverig maakt meer toeren waardoor het hele gebeuren iets sneller is.. maar zie het maar als een manier van malossi om geld te verdienen...
_________________ Ktm #24
|
wo okt 27, 2010 2:19 pm |
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
nou ik was net bezig en dacht... ik wil toch weer sneller want dit is wel leuk maar op top zit ik nogsteeds van .. SNELLLER!!! en hij moet toch nog iets harder trekken:P dus ga ik nu weeer aar de brommer boer en haal ik tog maar die zuiger:P
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
|
wo okt 27, 2010 4:57 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Verkoop je brommer gewoon. BMW 1000 rr is het juiste antwoord voor jou.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo okt 27, 2010 5:02 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
|
haha, als mitchel der op past jah, nee faluw geintje sorry hoor mitchel, maar zal je niet is gaan kijken om dat ding te laten tjoenen?
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
|
wo okt 27, 2010 5:05 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Gewoon 9 doen.
|
wo okt 27, 2010 6:09 pm |
|
|
Rubin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 19, 2009 3:50 pm Berichten: 465 Woonplaats: Walcheren
|
prorace kopen en tunen
_________________ Derbi Senda Extreme - Yamaha Neos
|
wo okt 27, 2010 6:15 pm |
|
|
Bart_
ApriliaForum Member
|
Wat is je top dan op de weg? Blijven trouwens wel de mooiste kappen van de DRD naar mijn mening.
|
wo okt 27, 2010 7:37 pm |
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
ook de mooiste naar mijn mening top 105km/u tomtom en bwm.. naah niks voor mijn:P eerder SXV 550 bits! nee niet tunen gewoon andere zuiger.. (ik boek jou toch wimpie )
|
wo okt 27, 2010 10:09 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
|
moet je me nou weer pesten.... , nja dit weekend bouw ik wel weer me blok op, kom ik de komende weken wel naar je toe goed?, ik wil dat beest wel een zien, en vooral met jou derop dat is altijd zo een grappig gezicht ga je binnenkort nog wat foto's/filmpjes maken?
|
do okt 28, 2010 11:49 am |
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
ja is best ik zie je wel verschijnnen maja ik was de weer trg wat denk je die kerel die zuiger ff nameten.. 0.06MM te groot maja dus tog die nieuwe veren gehaald merkte wel wat verschil maja das logisch he:P als je eerst met 1 veer rijdt terwijl er twee veren op je zuiger moeten maja swimpie ik maak binnekort wel een filmpje ofzo iig foto's maar dan moet ik wel weer is mn brommer schoonmaken hijs een bietje vies van al die baggerwegen in de omgeving hier.. echt hatelijk dat jonge net mooi schoongemaakt 3minuten vlammen en hijs vies
|
do okt 28, 2010 2:21 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
|
dus je hebt nu alsnog die replica zuigert erop? tja schoonmaken he, de dagelijks terugkomende bezigheid van een brommerowner maarja eerst moet ik me brommer wat ''love'' geven, wat bij spuiten, alarm aansluiten, licht aansluiten enz. enz. en oja nog een soundboard hossleee ...
|
do okt 28, 2010 3:55 pm |
|
|
|