Elektrische Aprilia RS 50
Zouden jullie 2000 á 2500 euro voor een elektrische Aprilia RS 50 betalen? Een omgebouwde tweedehands wel te verstaan. Zou genoeg jaren moeten mee gaan, daar ligt het niet aan.
Snelheid van 80km/h (met limiet functie van 45km/h) Bereik van 80-100km Acceleratie = heeel snel
Re: Elektrische Aprilia RS 50
Hartman schreef:
Zouden jullie 2000 á 2500 euro voor een elektrische Aprilia RS 50 betalen? Een omgebouwde tweedehands wel te verstaan. Zou genoeg jaren moeten mee gaan, daar ligt het niet aan.
Snelheid van 80km/h (met limiet functie van 45km/h) Bereik van 80-100km Acceleratie = heeel snel
ben benieuwd naar jullie reacties
Scooter weegt 90kg ongeveer... Maar het lijkt me wel wat, als enige een elektrische rs 50. Alleen wel duur. Maar voor een nieuwe betaal je evenveel. Hiermee geef je geen cent uit aan onderhoud en benzine...
Scooter weegt 90kg ongeveer... Maar het lijkt me wel wat, als enige een elektrische rs 50. Alleen wel duur. Maar voor een nieuwe betaal je evenveel. Hiermee geef je geen cent uit aan onderhoud en benzine...
ben benieuwd hoe lang dat ding dan mee gaat 80 - 100 km staat er. maar als je 20 km naar school rijd en hij staat daar de heledag en dan 20 km naar huis is die dan niet leeg?
en krijg je wat met de accu kan je een nieuwe kopen daar kan je veel bezine van kopen.
en je hebt geen geluid dus dan moet je zo`n speelgoed handgas erop zetten dat het lawaai maakt.
desleyboer schreef:
Hartman schreef:
Hartman schreef:
ben benieuwd hoe lang dat ding dan mee gaat 80 - 100 km staat er. maar als je 20 km naar school rijd en hij staat daar de heledag en dan 20 km naar huis is die dan niet leeg?
en krijg je wat met de accu kan je een nieuwe kopen daar kan je veel bezine van kopen.
en je hebt geen geluid dus dan moet je zo`n speelgoed handgas erop zetten dat het lawaai maakt.
ik zeg nee
De accu gaat makkelijk 3 á 4 jaar mee. Scheelt al snel 1500-2000 euro aan tanken... ik zou er best veel mee rijden dus nog meer Elektriciteit kost bijna niks. Er is alleen onderhoud aan banden en remmen.
En je kan hem gewoon uit laten staan, uit is uit. Hij verbruikt dan geen energie. Geluid zou me niks uitmaken. Als jij de rest eruit trekt maakt dat je toch ook niks meer uit? Alleen de eerste kosten zijn hoog, alsof je een nieuwe koopt. Ik zie er denk ik wel wat in
Als je 1 keer elektrisch hebt gereden wil je niks anders meer, aldus ex-minister van verkeer, Camiel Eurlings. Elektrisch rijden zou zeer leuk zijn... Al weet ik niet zeker of hij vanuit z'n hart de waarheid sprak, of dat het gewoon sales-praatjes waren.... Het grote voordeel is dat niemand je hoort, dus ook geen geluid-klachten meer.
ja leuk, sta je 30 km van huis af met een leege accu
dan kan je niet ff snel gaan tanken,\
plus datje het maar is op kenteken met krijgen, en je kan met glade weegen te veel kracht zal heben zonder een electroninsche systeem dat de kopel kan verdeelen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum