Auteur |
Bericht |
RaliasR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 01, 2009 10:46 pm Berichten: 404 Woonplaats: Nieuwleusen (Ov)
|
Re: sproeiermaten topic!
aanzuigslang luchtfilterbox naar carburateur + evt rubberen spruitstuk en met kwaliteit bedoel ik de staat van deze onderdelen, bvk origineel en zonder (haar-)scheuren of andere onvolkomenheden aangezien je dan een situatie van valse lucht kunt hebben.
|
zo okt 24, 2010 11:08 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
valse lucht voor je carburateur?
zo okt 24, 2010 11:30 pm |
|
|
RaliasR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 01, 2009 10:46 pm Berichten: 404 Woonplaats: Nieuwleusen (Ov)
|
ongecontroleerde toevoer van niet gezuiverde lucht na je luchtfilter en voor je carburateur. je verbrandingsmengsel moet je goed kunnen conditioneren vwb lucht/benzine en olie
PS heb je eerder onder een andere naam op dit forum gezeten ?
|
ma okt 25, 2010 11:01 am |
|
|
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
70cc dr leo v6 14mm (ontgrensd luchtfilter) welke sproeier?
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
ma okt 25, 2010 1:27 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
RaliasR schreef: ongecontroleerde toevoer van niet gezuiverde lucht na je luchtfilter en voor je carburateur. je verbrandingsmengsel moet je goed kunnen conditioneren vwb lucht/benzine en olie
PS heb je eerder onder een andere naam op dit forum gezeten ? als je een heel klein scheurtje in je luchtslang hebt zitten moet dat niet bar veel uitmaken.
ma okt 25, 2010 5:49 pm |
|
|
RaliasR
ApriliaForum Member
|
SuMo-rider schreef: RaliasR schreef: ongecontroleerde toevoer van niet gezuiverde lucht na je luchtfilter en voor je carburateur. je verbrandingsmengsel moet je goed kunnen conditioneren vwb lucht/benzine en olie
PS heb je eerder onder een andere naam op dit forum gezeten ? als je een heel klein scheurtje in je luchtslang hebt zitten moet dat niet bar veel uitmaken. Ach, je brommer geeft het vanzelf wel aan of ie het d'r nog zin in heeft of niet.
|
ma okt 25, 2010 9:12 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
ik bepaal zelf wel of mn brommer er zin in heeft ja of de nee
ma okt 25, 2010 9:57 pm |
|
|
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
nee hoor bepaalt de natuur..
beetje zand in je filter? moeder natuur. Beetje rommel in je tank? moeder natuur. Droogte scheurtjes in je luchtfilter? moeder natuur.
_________________ Streetfight RS
|
ma okt 25, 2010 10:27 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
het was een joke. thx voor het happen
ma okt 25, 2010 11:08 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
hap hap hap hap
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma okt 25, 2010 11:09 pm |
|
|
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
70cc dr leo v6 14mm (ontgrensd luchtfilter) welke sproeier? ja ik ben ongeduldig.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
di okt 26, 2010 12:41 am |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
je vraag staat op dezelfde pagina man. als je zo ongeduldig bent ga je maar naar een dealer. Het siert je niet om zo te gaan zitten zeuren om een antwoord, mensen met het antwoord zullen eerder terughoudend zijn je nu te helpen, en ook zul je onthouden worden.. ohja, hem help ik liever niet, die kan niet eens een dagje wachten.
di okt 26, 2010 1:01 am |
|
|
RaliasR
ApriliaForum Member
|
SuMo-rider schreef: je vraag staat op dezelfde pagina man. als je zo ongeduldig bent ga je maar naar een dealer. Het siert je niet om zo te gaan zitten zeuren om een antwoord, mensen met het antwoord zullen eerder terughoudend zijn je nu te helpen, en ook zul je onthouden worden.. ohja, hem help ik liever niet, die kan niet eens een dagje wachten. Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 18 Bescheidenheid siert de mens
|
di okt 26, 2010 1:25 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
RaliasR schreef: SuMo-rider schreef: je vraag staat op dezelfde pagina man. als je zo ongeduldig bent ga je maar naar een dealer. Het siert je niet om zo te gaan zitten zeuren om een antwoord, mensen met het antwoord zullen eerder terughoudend zijn je nu te helpen, en ook zul je onthouden worden.. ohja, hem help ik liever niet, die kan niet eens een dagje wachten. Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 18 Bescheidenheid siert de mens dit soort discussies graag achterwegen laten of via pb Heel toevallig is het in dit geval meer over de gene te weten die achter deze naam zit
di okt 26, 2010 1:31 pm |
|
|
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
dirk van raalte schreef: 70cc dr leo v6 14mm (ontgrensd luchtfilter) welke sproeier? ja ik ben ongeduldig. vanaf de 100 naar beneden. exacte maat valt toch nooit te zeggen.. @ jeroenvs : Of je hem nou kent of niet! iedereen dezelfde aanpak d8 ik. Als nieuweling moet je gedragen (vind ik).
_________________ Streetfight RS
|
di okt 26, 2010 7:50 pm |
|
|
|