Rieju heeft aangekondigd dat het de vervanging voor hun RS2 bereik van kleine capaciteit sport fietsen op de EICMA 2009 International Motor Show in Milaan op 9 november zal onthullen.
De nieuwe RS3 zal haar officiële onthulling druk op de EICMA 2009 International Motor Show in Milaan, waar het merk nieuwe model zal centraal staan.
Van 10-15 november, in Hal 6 stand L18 van de Fiera Milano, deze spannende nieuwe motorfiets worden getoond aan het publiek voor de eerste keer.
Rieju heeft deze geheel nieuwe 'grond af design' aan om in samenwerking met twee van Europa's leidende motorfiets ontwerpen en ontwikkelen van bedrijven, ArianeTech Ingeniería en Xenophya Design.
Een evolutie van de originele RS concept, de nieuwe sport fiets RS3 combineert technologie met comfort en veelzijdigheid vierkant gericht op de jongeren markt.
Deze beelden geven een kijkje in het ontwerpproces, met inbegrip van ontwerp-studies en schetsen, foto's uit de klei-model bouwproces en CAD-beelden.
Opgericht in 1934 het merk Rieju heeft grote Europese erfgoed en is uitgegroeid tot een grote capaciteit van kleine motorfiets producent geworden met meer dan 17% marktaandeel van alle 50cc gericht motorfietsen verkoop in de EEG en meer dan 27% marktaandeel in Spanje.
op die foto vind k m een klein beetje op een R1 lijken van de voorkant dan
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
Re: Rieju RS3
frame is anders, maar het 2 buizen systeem hebben ze behouden. ik vind het jammer dat alleen de looks zijn aangepast, zelfde remmen, vering, motorblok, enzovoort. geen enkele nieuwe feature t.o.v. de RS2
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Re: Rieju RS3
HIJ IS ZOOO LELIJK..
Hij stond op Intermot.. Wat een kansloos ding werkelijk, kwaliteit van de kappen ligt echt gelijk aan nul.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum