Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: Ivar's Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo Laatste fasmem fotos
haha, wie weet laat ik hem mijn topic nog es lezen, dan kan ie zelf beslissen wat ie wil . Voor de rest nogmaals bedankt en remondoo, er staat toch al bij de foto's dat ik die "kwijt" ben. eerlijk gezegd is het schroefdraad in de stuurstang niet helemaal 100% meer of de schroef. dus wil dat ding nog wel eens lostrillen. Vandaar dat ik hem eraf heb zodat ik hem niet kwijt raak Ik ben hem al een x kwijt geraakt, alleen was dat gelukkig op ons erf
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: Ivar's Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo Laatste fasmem fotos
Update 3 oktober 2010: laatste update
Oke, dit is de allerlaatste update wat betreft deze brommer. Ik heb mijn broertje de afgelopen week de basisprincipes van het schakelrijden geleerd, nu moet hij de rest zelf maar uitzoeken op de weg (juiste snelheden icm versnelling etc.) Ik zal de brommer af en toe nog wel gebruiken, maar dan alleen met toestemming van mijn broertje. Zelf ga ik nu op de dikke tomos flexer rond rijden, en hopelijk as. donderdag mijn autorbw halen. Een motor(rijbewijs) komt er eerst nog niet, misschien ooit later... en auto als ik misschien tegen iets leuks aanloop. Ik zou graag willen vragen aan de modjes of jullie dit topic nog even willen openlaten voor eventuele vragen ed., bedankt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum