Re: Ruben's drd limited/evo project
b0nes schreef:
nee dit loopt lekker wil je zeggen ?
Stel hem is fatsoenlijk af voor dat je gaat lopen gassen.
en dat die 28mm te groot is geloof ik helemaal niets van. dat ligt simpel weg aan jou.
Kom dan lekker hierheen om te kijken..., ik weet ook wel dat het voor geen meter loopt en als je dit al gassen noemt ben je echt een autist, hij maakt net 13000 toeren man.
Vorige filmpje was met 28mm en sproeier 100, het kleinste wat er is voor mikuni en daarbij bouwde ie helemaal geen toeren op(met luchtfilter eraf), bovendien moet ik m'n squish nog gaan afstellen (heb nu een digi schuifmaatje geregeld) en de ontsteking moet ook nog gebeuren, staat nu op 3.6.
_________________ Ktm #24
Laatst bijgewerkt door Senda80Rosmalen op vr sep 24, 2010 5:01 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Re: Ruben's drd limited/evo project
Ja die staat nu op de gok, rond de 0.8/0.9, is net iets minder als een millimeter, maar morgen komt er ff iemand langs met digi schuifmaat en dan kan ik de squish op 0.75 zetten...
Overgens moet die ontsteking denk ik ook pas later vonken, 3.6 is wat aan de vroege kant..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum