Re: Haga replica onder constructione (word opnieuw opgebouwd
JEEEJ het leeft weeeeer!!!
eindelijk
vanacht om uur of 2 bedacht alvast effe het blok eronder vandaan te halen, zuiger er ook gelijk maar afgehaald.
najah vanmorgen benzine gehaald, blok meerdere malen gespoeld, en toen nieuw malossi naaldlagert erin, nieuwe zuigert erop, cilinder erop. blok beetje schoongemaakt, en toen erin gehangen en een iets te grote sproeier erin gezet
(iets te groot omdat de goeie maat sproeier is afgebroken
)
maar toen nog keertje benzine gehaald, alles goed gezet etc. etc. en hij starte in 3 meter
maar gasreactie is echt heel netjes vergleken met wat die ooit is geweest met de malossi eprom..
maar meer weet ik ook niet echt.. hij is zeer fel op het gas, ik heb alleen maar rustig en niet heel lang gereden.. eerst gewoon even lekker statoinair laten warmdraaien en niks lekte of wat dus dat is ook altijd mooi, kvs was ondertussen gelijk compleet ontlucht en dus daarna ff stukkie gereden
de oorzaak van de vastnaaier (terwijl die nog reed) weet ik trouwens ook..
dat slotje van me zuigerveer zeg maar is foetsie, en daardoor is m'n zuigerveer gaan draaien..
en toen dus bij me uitlaatpoort aangekomen en toen deels afgebroken, daardoor heeft me zuiger kunnen kantelen en zo de halve want eruit gesleept