Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
Re: Arola 40
bartp schreef:
Zit er een kenteken op?
Zoals gezegd alleen verzekeringsplaatje. Lage verzekeringskosten, elk jaar mooie nieuwe plaat, politie kan je kenteken niet afpakken, kunnen je niet traceren adhv je kenteken. Is ideaal dus:P
team-rs schreef:
RobinRS98 schreef:
deze dingen hebben alleen een verzekeringsplaatje en geen kenteken omdat het een gehandicaptenvoertuig is en geen brommobiel
wtf gelooft nie hoor
Is echt zo hoor
Steffmeisterx schreef:
spiegel tjoening
Is carbon heah, gaatie sneller van
Charger schreef:
Daan Vrieze schreef:
Nooit last van mensen die m om proberen te duwen?
Daar hebben we wel eens aan gedacht...
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
Ik moet toegeven dat ik het alsnog een vet ding vind. Dikke 80cc mhr big bore erop. Hele setup opvoeruuuh. En scoots eruit boeken met dat ding. TOT...je een bocht tegenkomt. Mag je met je reet uit het raam de tegengestelde richting leunen anders val je idd om.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80Black/Red2008.
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
Re: Arola 40
Ik heb er gister mee gereden, wat een ding. Je moet vol het gaspedaal intrappen om weg te rijden en je heb het idee dat ie uit elkaar gaat spatten. Paste maar net met 2 man er in, maar vind het 10x vetter als een scooter. Reed er ff achter toen iemand anders ging rijden en die ging schommelen, lijkt dan net of ie om gaat vallen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum