HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr feb 07, 2025 4:41 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 AileStrike's RXje 
Auteur Bericht
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Bericht 
Tja zoals je het nu gemaakt hebt klopt ook niet. Nu heb je de kabels van je grootlicht en dimlicht aan elkaar geknoopt.

Vertel eens hoe je het wil hebben dan zal ik je uitleggen hoe je het aan moet sluiten.

vr sep 10, 2004 1:08 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
AileStrike
ApriliaForum Member

Bericht 
ja ik ben echt a-technisch met die kabels. ik was van plan om het linkerlampje, dus lamp 1, te laten branden met stadslicht. en lamp 1 + lamp 2 als grootlicht.

vr sep 10, 2004 6:03 pm
Profiel
cebess
Administrator

Bericht 
Hier een simpel schematje. Kleuren onder voorbehoud omdat het schema wat ik had heel slecht leesbaar is.

Bijlagen:
bcd.jpg
bcd.jpg [ 13.83 KiB | 3946 keer bekeken ]
vr sep 10, 2004 10:05 pm
[YRT]
ApriliaForum Member

Bericht 
cebess = een genie :L:

vr sep 10, 2004 10:55 pm
Profiel WWW
AileStrike
ApriliaForum Member

Bericht 
hmmmzz de draad van je achterlicht bedoel je de stadslicht van em zeg maar? (want als je licht aanzet gaat ook achterlicht aan.) en Massa is bij mij schematje grond he? maar als ik zo kijk dan brand de linkerlicht toch niet als ik grootlicht aanzet?

en weet iemand de richtprijzen van de kuipruit en die luchtinlaten/roosters van RX? En bestaan er ook andere kuipruitjes? De rs heeft van die bolle race ruitjes die zijn zwaar bruut. en heeft iemand ervaring met vdhparts.nl?

zo sep 12, 2004 10:29 pm
Profiel
cebess
Administrator

Bericht 
Kijk je wil dat links aan is met klein licht en met groot licht. En welk licht brandt altijd? Juist je achterlicht of stadslicht idd. Dus die gebruik je voor links. Rechts sluit je aan op grootlicht. Massa is ground en ground is letterlijk vertaald grond maar dat is een vage belgische benaming denk ik dan maar. In nederland noemen we dat dan aarde.

zo sep 12, 2004 11:15 pm
AileStrike
ApriliaForum Member

Bericht 
ja oke ik woon ik zal maar als smoesje gebruiken dat ik bij belgie in de buurt woon.

nouja ik zallus kijken of het werkt zoals jij het zegt. de ene kabel voor stadslicht zal wel hetzelfde zijn als je achterlicht he? dan krijg ik het idee van aarde allebei, links stadslichtkabel, rechts grootlichtkabel. ma dat heb ik al geprobeerd en dan brand de linkse niet als ik overschakel op grootlicht. of bedoel je dat ik de kabel van mijn achterlicht moet splitsen?

sorry maar ik ben echt noob :^^:

zo sep 12, 2004 11:38 pm
Profiel
cebess
Administrator

Bericht 
Ja, kabel van je achterlicht die moet je dan splitsen idd. Als je die pakt dan werkt het zeker. De kleur is dus heel erg waarschijnlijk oranje.

Succes!

ma sep 13, 2004 7:37 am
schakelgek
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Bericht 
je heb toch geen stadslicht op een MH? ja dan moet je je achterlicht splitsen en die op de linker draad en dan het groote licht op de rechter (of andersom natuurlijk ;) ) en die andere draaden gewoon op je massa of op het frame maken :Y:

als je dimlicht en grootlicht gebruid gaat één uit omdat er normaal één lamp is waar twee licht spoeltjes in zitten en als die alebij aan zouden gaan als je groot licht gebruikt zal dus die hele zooi op branden :^^:

ma sep 13, 2004 8:42 am
[YRT]
ApriliaForum Member

Bericht 
AileStrike schreef:
hmmmzz de draad van je achterlicht bedoel je de stadslicht van em zeg maar? (want als je licht aanzet gaat ook achterlicht aan.) en Massa is bij mij schematje grond he? maar als ik zo kijk dan brand de linkerlicht toch niet als ik grootlicht aanzet?

en weet iemand de richtprijzen van de kuipruit en die luchtinlaten/roosters van RX? En bestaan er ook andere kuipruitjes? De rs heeft van die bolle race ruitjes die zijn zwaar bruut. en heeft iemand ervaring met vdhparts.nl?

die ruitjes zijn echt uber lelijk :0o: en nooit bij VDH shit bestellen is een erg slechte zaak ik heb der ook wat onderdelen bij het verleden besteld met veel problemen moest op een gegeven moment die spullen persoonlijk maar komen ophalen this trouwens niet eens een zaak this een oude boederij met 1 of andere kut boer die wathandelt in onderdelen :00:

ma sep 13, 2004 3:51 pm
Profiel WWW
AileStrike
ApriliaForum Member

Bericht 
oke va n het licht ga ik morgen proberen.

Citaat:
die ruitjes zijn echt uber lelijk

je bedoelt die bolle race ruitjes?

ik ga iig niet bij vdh bestellen dan, ma gewoon bij van den burg (ook ma b*tches maja.)

ma sep 13, 2004 5:30 pm
Profiel
[YRT]
ApriliaForum Member

Bericht 
beste zaken waar ik graag onderdelen voor bestel vor klanten en voor mezelf zijn deze 2

www.dejager-scooters.nl
www.50cc.nl

weetje teminste zeker dat je bestelling op tijd in huis hebt ;)

di sep 14, 2004 6:52 pm
Profiel WWW
AileStrike
ApriliaForum Member

Bericht 
na ut bloed en ut zweet komen vandaag ook de tranen. was de letters van mijn banden wit aan het maken. viel mijn RX om... :@: recht op een kuip. resultaat krassen op de kappen die ik erop had zitten. en kuip dikke kras en dikke scheur. en die kleur van de kuip heb ik niet dus moet ik gaan halen.

en dat van da licht werkt niet... ze branden dan allebei niet. ik denk dat ik anders dat grootlicht gedoe maar vergeet.

di sep 14, 2004 9:46 pm
Profiel
cebess
Administrator

Bericht 
Das klote van dat omvallen.

Dat met dat licht MOET gewoon werken geen twijfel over mogelijk durf ik best 100 euro om te wedden. Kijk effe goed naar je massa, elke lamp moet dus 1 draad naar de massa hebben.

di sep 14, 2004 10:02 pm
cebess
Administrator

Bericht 
En als het niet lukt wil ik het ook nog wel voor je fixen!

di sep 14, 2004 10:03 pm
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 124 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende